- حضور بازرس کل استان البرز در جلسه شورای اداری شهرستان طالقان 03/04/27
- بازدید مدیرکل حمایت از تولید و سرمایه گذاری سازمان بازرسی کل کشور از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی هشتگرد 03/04/27
- بررسی مشکلات سرمایه گذار خارجی پروژه ساروج کرمان در دیدار با بازرس کل قضایی استان 03/04/27
- پیام تسلیت رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پی درگذشت پدر حجتالاسلاموالمسلمین حجازی 03/04/27
- ۵۰ میلیارد ریال وام به یکی از واحد های بزرگ تولیدی اردبیل اختصاص یافت/ تامین وام از صندوق ملی محیط زیست 03/04/27
- ماموریت معاون اقتصادی سازمان بازرسی به بازرسی امور نیرو در رابطه با رصد وضعیت ذخایر آبی سدهای کشور و تولید برق/ وزیر نیرو به سازمان بازرسی دعوت شد 03/04/27
- دیدار بازرس کل قضایی استان یزد با دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان 03/04/27
- رئیس سازمان بازرسی کل کشور با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد 03/04/27
- استقرار هیأت بازرسی در معاونت عمرانی شهرداری بندرعباس 03/04/24
- هیأت بازرسی استان گلستان در سازمان جهادکشاورزی استان مستقر شد 03/04/24
بازرس کل استان گیلان: بازرسی به دنبال کمک برای تحقق سلامت نظام اداری است
بازرسکل استان گیلان با حضور در برنامه زنده رادیویی استانی «دریچه» اقدامات و تکالیف این دستگاه نظارتی را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان گیلان، سجاد دهده جانی بازرسکل استان در این برنامه زنده رادیویی استانی با بیان شیوهها و انواع بازرسیها خاطرنشان کرد: بازرسی به دنبال تقویت نظارتها و کمک به دستگاهها برای تحقق سلامت نظام اداری است و در این مسیر تلاش میکنیم قبل از وقوع و بروز هرگونه تخلف و یا جرمی در دستگاههای اداری با ارائه پیشنهادهای اصلاحی به موقع و موثر از وقوع اتفاق جلوگیری کنیم.
وی که به مناسبت هفته قوه قضائیه در این برنامه حضور پیدا کرده بود با اشاره به تعیین تکلیف بیش از 4000 شکایت و اعلامیه ورودی به سامانه ملی رسیدگی به شکایات در این بازرسی کل از ابتدای سال تا کنون، افزود: با راهاندازی بخش نظرسنجی و اخذ بازخورد شهروندان در این سامانه مردم نیز میتوانند نسبت به عملکرد این دستگاه نظارتی اعلام نظر کنند.
بازرسکل استان گیلان ادامه داد: براساس قانون، پیشنهادهای سازمان بازرسی برای دستگاههای مخاطب لازمالاجرا بوده و میبایست با قید فوریت و بی کم و کاست به مرحله اجرا در بیاید و اگر مدیران دستگاهها نسبت به این مهم توجه لازم را نداشته باشند، این رفتار در قالب گزارشی با معرفی به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری و یا مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
دهده جانی در خصوص راهها و شیوههای دسترسی به بازرسی و انعکاس شکایات و اعلامات گفت: راههای دسترسی مردمی به این سازمان از طرق مختلف از جمله سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات، مراجعه حضوری و تلفن گویای 136 بوده و همکارانم در این مجموعه نظارتی تحت هر شرایطی آمادگی دریافت گزارشات و ورود به موضوع مطرح شده را دارند.