- سازمان بازرسی کل کشور نحوه تأمین تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی را بررسی کرد 04/05/08
- گزارش صدا و سیما از مطالبه ای که با ورود سازمان بازرسی به نتیجه رسید؛ واگذاری زمین های رایگان قانون جوانی جمعیت به متقاضیان زنجانی 04/05/07
- بازرس کل استان گیلان: شهرکهای صنعتی یک فرصت برای اشتغالزایی و از بین بردن فقر در جامعه است 04/05/07
- حضور بازرس کل استان قم در نشست بازرسان ستاد امر به معروف استان/ تاکید طالبی بر ضرورت تخصصی شدن فعالیت بازرسان 04/05/07
- بررسی مشکلات کاهش فشار و قطعی آب تهران از سوی سازمان بازرسی کل کشور/ ضرورت تسریع در رفع مشکلات موجود و پاسخگویی مؤثر به شهروندان 04/05/06
- بازرس کل بانکها و بیمه سازمان بازرسی با حضور سرزده در بانکها نحوه عملکرد شعب در رابطه با فروش ارز اربعین را بررسی کرد/ ارائه پیشنهادهای لازم به منظور تسریع در ارائه خدمت به زائرین 04/05/05
- عیادت بازرس کل قضایی استان سیستان و بلوچستان از مجروحان حادثه تروریستی زاهدان 04/05/05
- بازدید بازرس کل استان قم از پروژه در حال احداث واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت ۷۰۰ هزار قطعهای 04/05/05
- بازرسکل قضایی آذربایجانغربی تاکید کرد: ضرورت مدیریت مصرف و همکاری بینبخشی برای عبور از بحران کمآبی در حوزه سد بوکان 04/05/05
- تأکید بازرس کل قضایی آذربایجانغربی بر لزوم تقویت زیرساختها و بهرهگیری از فناوریهای نوین در مدیریت مصرف برق 04/05/05
بازدید سرزده بازرسکل قضایی استان یزد از مدیریت امور شعب بانک ملی استان یزد/ مختاری: بالاترین مراجعات مردمی به واحد رسیدگی به شکایات مربوط به طولانیشدن پروسه پرداخت تسهیلات در شعب بانکها است
بازرسکل قضایی استان یزد در راس یک هیات بازرسی از مدیریت امور شعب بانک ملی استان یزد بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان یزد، رضا مختاری بازرسکل قضایی استان یزد در راس یک هیات بازرسی با هدف ارزیابی مجموعه فعالیتها و نحوه پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان به صورت سرزده از مدیریت امور شعب بانک ملی استان و شعب کاشانی و غدیر یزد بازدید کرد.
بازرس کل قضایی استان یزد در این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان واحدهای مختلف نحوه خدماترسانی بانک ملی به مردم و پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان را مورد بررسی قرار داد.
مختاری در حاشیه این بازدید طی سخنانی گفت: هدف از بازرسیهای سرزده از دستگاههای خدماترسان نظارت بر نحوه خدمترسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع مطابق سیاستهای سازمان بازرسی کل کشور و از تاکیدات رئیس سازمان میباشد که بر همین اساس بازرسی کل استان نیز این موضوع را به صورت مستمر و برنامهریزی شده در دستورکار خود قرار داده است.
بازرس کل قضایی استان یزد در خصوص بیشترین موارد شکایت مردمی در مورد عملکرد بانکها بیان کرد: متأسفانه بالاترین مراجعات مردمی به واحد رسیدگی به شکایات مربوط به طولانی شدن پروسه پرداخت تسهیلات در شعب بانک میباشد و این امر باید اصلاح شود.
وی خاطر نشان کرد: در بازدیدهای سرزده، به مدیران مربوطه در خصوص نظارت کافی بر مجموعه تحت مدیریت خود پیرامون برخورد با متقاضیان و تکریم اربابرجوع تذکرات و هشدارهای لازم ارائه میگردد و ملاک ارزیابی ارائه خدمات و فعالیت دستگاه بر اساس میزان رضایتمندی مردم از آنها است.
گفتنی است در این بازدید طی نشستی با مسئولان امور شعب بانک ملی استان یزد، مشکلاتی از قبیل کمبود نیروی انسانی با توجه به بازنشستگی بسیاری از کارمندان بانک، نسبت منابع به مصارف بانک مطرح و مورد بررسی لازم قرار گرفت. گفتنی است بانک ملی استان یزد دارای پنج حوزه و تعداد 72 شعبه و 4 باجه است.
