- استقرار هیأت بازرسی در معاونت عمرانی شهرداری بندرعباس 03/04/24
- هیأت بازرسی استان گلستان در سازمان جهادکشاورزی استان مستقر شد 03/04/24
- استقرار هیأت بازرسی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان در سال 1403 03/04/24
- بازدید بازرس کل استان اصفهان از مرکز نظارت تصویری ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان 03/04/24
- نظارت بر آمادگی متولیان برگزاری مراسم ملی یومالعباس در هشتم ماه محرم در زنجان/ پیشنهادات بازرسی برای ارائه خدمات بهتر به حاضران در مراسم 03/04/24
- بازدید بازرس کل قضایی استان یزد از نحوه برگزاری آزمون سراسری 1403 در دانشگاه یزد 03/04/24
- بازدید سرزده بازرسکل استان خراسان شمالی از واحدهای فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری استان 03/04/24
- گره گشایی از مشکلات پیش روی شرکت صنایع سیم و کابل مشهد/ جلوگیری از بیکاری 400 نفر/ مدیرعامل شرکت: با ورود سازمان بازرسی شرکت از ورشکستگی و تعطیلی نجات یافت 03/04/24
- تأکید بازرس کل استان بوشهر بر حمایت از شرکت های دانش بنیان 03/04/23
- هیأت بازرسی استان چهارمحال و بختیاری در ادارهکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مستقر شد 03/04/23
بازرس کل استان گیلان: بازرسی به دنبال کمک برای تحقق سلامت نظام اداری است
بازرسکل استان گیلان با حضور در برنامه زنده رادیویی استانی «دریچه» اقدامات و تکالیف این دستگاه نظارتی را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان گیلان، سجاد دهده جانی بازرسکل استان در این برنامه زنده رادیویی استانی با بیان شیوهها و انواع بازرسیها خاطرنشان کرد: بازرسی به دنبال تقویت نظارتها و کمک به دستگاهها برای تحقق سلامت نظام اداری است و در این مسیر تلاش میکنیم قبل از وقوع و بروز هرگونه تخلف و یا جرمی در دستگاههای اداری با ارائه پیشنهادهای اصلاحی به موقع و موثر از وقوع اتفاق جلوگیری کنیم.
وی که به مناسبت هفته قوه قضائیه در این برنامه حضور پیدا کرده بود با اشاره به تعیین تکلیف بیش از 4000 شکایت و اعلامیه ورودی به سامانه ملی رسیدگی به شکایات در این بازرسی کل از ابتدای سال تا کنون، افزود: با راهاندازی بخش نظرسنجی و اخذ بازخورد شهروندان در این سامانه مردم نیز میتوانند نسبت به عملکرد این دستگاه نظارتی اعلام نظر کنند.
بازرسکل استان گیلان ادامه داد: براساس قانون، پیشنهادهای سازمان بازرسی برای دستگاههای مخاطب لازمالاجرا بوده و میبایست با قید فوریت و بی کم و کاست به مرحله اجرا در بیاید و اگر مدیران دستگاهها نسبت به این مهم توجه لازم را نداشته باشند، این رفتار در قالب گزارشی با معرفی به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری و یا مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
دهده جانی در خصوص راهها و شیوههای دسترسی به بازرسی و انعکاس شکایات و اعلامات گفت: راههای دسترسی مردمی به این سازمان از طرق مختلف از جمله سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات، مراجعه حضوری و تلفن گویای 136 بوده و همکارانم در این مجموعه نظارتی تحت هر شرایطی آمادگی دریافت گزارشات و ورود به موضوع مطرح شده را دارند.
![فرزانه سادات سجادی](/uploads/sys/profiles/64/d7197c43-7a8a-47e3-9d07-fcfd9905fcd1.jpg)