- بررسی مشکلات کاهش فشار و قطعی آب تهران از سوی سازمان بازرسی کل کشور/ ضرورت تسریع در رفع مشکلات موجود و پاسخگویی مؤثر به شهروندان 04/05/06
- بازرس کل بانکها و بیمه سازمان بازرسی با حضور سرزده در بانکها نحوه عملکرد شعب در رابطه با فروش ارز اربعین را بررسی کرد/ ارائه پیشنهادهای لازم به منظور تسریع در ارائه خدمت به زائرین 04/05/05
- عیادت بازرس کل قضایی استان سیستان و بلوچستان از مجروحان حادثه تروریستی زاهدان 04/05/05
- بازدید بازرس کل استان قم از پروژه در حال احداث واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت ۷۰۰ هزار قطعهای 04/05/05
- بازرسکل قضایی آذربایجانغربی تاکید کرد: ضرورت مدیریت مصرف و همکاری بینبخشی برای عبور از بحران کمآبی در حوزه سد بوکان 04/05/05
- تأکید بازرس کل قضایی آذربایجانغربی بر لزوم تقویت زیرساختها و بهرهگیری از فناوریهای نوین در مدیریت مصرف برق 04/05/05
- نجات معدن چشمه ساران شهرستان آزادشهر از تعطیلی با ورود سازمان بازرسی/ مجوز کارگاه زغال سنگ با رعایت الزامات زیستمحیطی صادر شد/ تثبیت اشتغال ۱۴۵ نفر و فراهم شدن زمینه استخدام نیروی جدید 04/05/05
- بازدید بازرس کل آذربایجان شرقی از قطعه ۵ آزادراه خواجه – ورزقان 04/05/04
- بازدید بازرس کل قضایی استان به همراه نماینده مردم ارومیه از پروژه مدول دوم تصفیهخانه آب شرب ارومیه 04/05/04
- بازدید بازرس کل قضایی استان سمنان از مجموعه ایثار سمنان/ تاکید بر ارائه خدمات با کیفیت 04/05/04
بازدید بازرس کل قضایی استان یزد از شهرداری منطقه 3 یزد
بازرس کل قضایی استان یزد در بازدید سرزده از شهرداری منطقه 3 یزد بر لزوم توانمندسازی نیروی انسانی شهرداری و ارائه خدمات باکیفیت به شهروندان تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان یزد، رضا مختاری بازرس کل قضایی استان در ادامه بازرسیهای سرزده و بدون اطلاع از نحوه خدماترسانی دستگاهها به همراه معاون نظارت و بازرسی و سربازرس گروه امور سیاسی و قضایی بازرسی کل استان در شهرداری منطقه 3 یزد حضور یافت و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات در این شهرداری قرار گرفت.
وی ضمن بازدید از بخشهای مختلف شهرداری منطقه به گفتگو با کارمندان و مراجعان پرداخت.
بازرس کل قضایی استان یزد سپس در جلسهای که با حضور شهردار منطقه و معاونین و سایر مسئولین شهرداری برگزار شد عنوان کرد: کار در حوزه شهرداری دارای اهمیت و حساسیت بالاست و متأسفانه آمارهای واصله در سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور نشان میدهد که شهرداری جزء دستگاههای با شکایات بالاست که ایجاب میکند مدیریت در این بخش دقیقتر، کیفیتر و درستتر صورت گیرد.
بازرس کل قضایی استان یزد در خصوص طولانی بودن روند صدور مجوز و نارضایتی مردم بیان کرد: این تأخیرها و فواصل زمانی نهتنها در برنامهریزی شخصی افراد تاثیرگذار است بلکه منجر به سوءجریانات بعدی و تخلف میگردد.
مختاری با اشاره به محدودیتهای موجود در نیروی انسانی در شهرداریها ابراز داشت: توانمندسازی نیروی انسانی موضوع مهمی است که عدم توجه به آن همچون عارضهای در اکثر دستگاههای اجرایی مشاهده میشود و باید برای آن برنامهریزی داشته باشیم.
وی افزود: اگر دستگاهی در این حوزه وقت و هزینه لازم را نگذارد روز به روز سستتر و ضعیفتر خواهد شد، بنابراین آموزشهای کافی و لازم و بروز در تمام حوزهها ضروری است.
عدم انعطافپذیری طرحهای مصوب شهری از آسیبهای مهم است که به عنوان مثال بدون توجه به شرایط اقتصادی آینده طرحهایی مصوب شده و پاسخگوی شرایط فعلی نبوده و منجر به تخلفات میشود.
بازرس کل قضایی استان یزد با اشاره به طولانی شدن پروژه سیتی سنتر یزد که در این منطقه شهرداری قرار دارد گفت: تأمین پارکینگ یکی از اصول ضروری و لازم و قانونی برای این پروژه میباشد که شهرداری برای رفاه مردم نباید کمکاری نظارتی در این زمینه داشته باشد.
مختاری در خصوص تغییر کاربری در شهر یزد عنوان کرد: شهرداری باید با دقت و حساسیت تغییر کاربریها را نظارت و رسیدگی کند.
بازرس کل استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: این بازرسی کل نظارت بر پروژهها و وظایف شهرداری را در دستورکار دارد و شهروندان در صورت هرگونه تخلف و کمکاری در حوزه شهرداری میتوانند با سامانه 136 تماس و شکایات خود را اعلام کنند.
