سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/03 - 07:39
  • تعداد بازدید خبر : 128
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس کل استان کردستان تشریح کرد؛

گوشه ای از عملکرد بازرسی کردستان در سال گذشته/ اثربخشی ۱۹.۴ همتی در راستای حفظ حقوق بیت‌المال

بازرس کل کردستان در یکم تیرماه همزمان با اولین روز از هفته قوه قضاییه به همراه هیأت همراه باحضور در مسجد جامع شهرستان مریوان قبل از برگزاری فریضه عبادی سیاسی به سخنرانی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی استان کردستان، هواسی ضمن تبریک اعیاد ماضیه وآرزوی بهره مندی کافی و وافی از ماه ذی الحجه، یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و سالروز شهادت بزرگ معمار دستگاه قضایی، آیت الله شهید دکتر بهشتی آن مجاهد نستوه و مجتهد متفکر و 72 تن از یاران وفادار انقلاب و یاد و خاطره  شهید خدمت آن بزرگمرد والامقام آیت اله رئیسی را گرامی داشت.

وی  به تشریح گوشه‌ای از اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه قضایی در شهرستان مریوان پرداخت و با اشاره به عملکرد بازرسی کل استان کردستان در راستای دستورات رئیس قوه قضاییه آماری از تعداد پرونده‌های رسیدگی شده و دیدارهای مردمی را بیان کرد.

بازرس کل استان کردستان با اشاره به جایگاه والای مردم و خدمت به خلق، دیدارهای بدون واسطه و مستقیم با مردم را از برنامه‌های اصلی این مجموعه در راستای استماع مشکلات جامعه دانست.

هواسی در ادامه با اشاره به حفظ حقوق بیت‌المال اثربخشی‌های مالی بازرسی کل استان کردستان را ۱۹.۴ همت ابراز کرد.

وی به ذکر مصادیقی در این حوزه پرداخت و احقاق حقوق دولتی، پیگیری وصول حقوق معادن، مطالبه معوقات بانکی، مبارزه با زمین خواری و… را از مهمترین آنها دانست.

هواسی در ادامه با اشاره به درگاه اینترنتی 136.ir این درگاه را آسانترین و بهترین راه برای ثبت شکایات و گزارش‌های فساد دانست.

وی با اشاره به سفرهای مستمر مسئولین به استان کردستان اعم از ۳ سفر شهید جمهور، سفر رئیس قوه قضاییه و ۲ سفر ریاست عالی سازمان بازرسی کل کشور، این سفرها را امید بخش و راهگشای مشکلات استان دانست.

بازرس کل استان کردستان در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو، آن را یکی از بزرگترین رویدادهای تاثیر گذار در کشور دانست.

وی با اشاره به راهبردهای مقام معظم رهبری بیان کرد:

انتخابات سالم همراه با مشارکت بالا ضامن پیشرفت و توسعه کشور است که با حضور بالا در پای صندوق‌های رأی یک برگ زرین دیگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار خواهیم گذاشت.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی