سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1399/03/18 - 12:41
  • تعداد بازدید خبر : 675
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هرمزگان

دیدار بازرس کل استان هرمزگان با خانواده اولین شهیده مدافع سلامت استان هرمزگان

دیدار بازرس کل استان هرمزگان با خانواده اولین شهیده مدافع سلامت استان هرمزگان
 

 

 

 

بازرس کل استان هرمزگان با حضور در منزل شهیده «آرزو باهو» از شهدای مدافع سلامت استان از خانواده این شهیده بزرگوار تجلیل به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان هرمزگان رضا مختاری بازرس کل استان به همراه دکتر فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان هرمزگان با حضور در منزل شهیده والامقام آرزو باهو اولین شهیده جبهه سلامت استان از خانواده وی تجلیل کردند.
مختاری در این دیدار با اشاره به زحمات مجموعه‌های درمانی و تلاش متمادی و دلسوزانه کادر سلامت استان در طی این مدت که با تلاش شبانه‌روزی تمام وجود خود را صرف مراقبت و سلامت بیماران نمودند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهیده بزرگوار که با خدمات خداپسندانه درراه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرد از خانواده شهیده آرزو باهو تقدیر و تشکر نموده و گفت: مردم هیچ‌گاه این فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها را فراموش نخواهند کرد و یاد و نام شهدا برای همیشه در اذهان مردم باقی خواهند ماند.
بازرس کل استان هرمزگان در پایان ضمن آرزوی سلامتی توأم با توفیق روزافزون برای خانواده معزز این شهیده والامقام که جایگاه ویژه و درجات بسیار رفیع در نزد پروردگار خود دارند اظهار داشت: شهادت در راه خدمت به مردم توفیقی است که خداوند به بندگان خاص خود عطا می‌کند و این شهیده بزرگوار پاداش و مزد خود را از درگاه خداوند متعال به بهترین شکل دریافت نمودند.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم