سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/07/14 - 11:38
  • تعداد بازدید خبر : 1204
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تأکید بازرس‌کل استان هرمزگان بر اختصاص شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های بازرسی

نشست مشترک بازرسی‌کل استان هرمزگان با دادستان مرکز استان، معاونین، بازپرسان شعب رسیدگی کننده و هیات بازرسی و مسئول واحد حقوقی جهت تعامل و هماهنگی با مجموعه قضایی استان در راستای رفع موانع و ابهامات در رسیدگی به پرونده‌های بازرسی در محل بازرسی‌کل هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان هرمزگان، رضا مختاری در این جلسه ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌‎های دادستان مرکز استان و همکاران قضایی دادسرا، با تأکید بر تعامل و هماهنگی بیشتر در مورد پرونده‌های مطروحه و ضرورت مقابله قاطع و بازدارنده با فساد و مظاهر آن در کلیه جوانب، عوامل اطاله دادرسی و موانع و مشکلات موجود در روند رسیدگی به پرونده‌ها و راهکارهای لازم جهت تسریع آن‌ها را تشریح کرد.

بازرس‌کل استان هرمزگان همچنین با اشاره به برخی از پرونده‌های مهم مطرح در دادسرا و همچنین ارائه گزارشی آماری از حیث موجودی و وضعیت ارجاع پرونده‌های این بازرسی‌کل در شعب دادسرا و مدت زمان رسیدگی شعبات بر اختصاص وقت ویژه و شعبه برای رسیدگی به پرونده‌های بازرسی تاکید کرد.

گفتنی است حاضرین در پایان جلسه پس از بررسی مشکلات و مسائل مربوط به پرونده ها ضمن بیان دیدگاه‌ها، ایرادات و ابهام‌های مطرح شده، تصمیماتی برای رفع مشکلات و کاستی‌های موجود تصویب کردند.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی