سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1399/03/17 - 14:49
  • تعداد بازدید خبر : 679
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
گلستان

بررسی مشکلات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان گلستان با حضور مدیرکل بازرسی استان

بررسی مشکلات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان گلستان با حضور مدیرکل بازرسی استان
 

 

 

نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات پیش روی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان با حضور مدیرکل بازرسی استان در محل پارک علم و فناوری گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان گلستان، محمدتقی ‌مشهدی در این مراسم که با حضور مدیران شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برگزار شد، گفت: سیاست قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور، حمایت از حوزه تولید و رونق تولید و رفع موانع موجود است و تا جایی که قانون اجازه دهد با اتخاذ تدابیر و اقدامات لازم باید موانع را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کنیم.
مدیرکل بازرسی استان گلستان وظیفه سازمان بازرسی را از نوع حمایتی و حقوقی عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال‌جاری، رفع موانع تولید و ورود به حوزه کارآفرینی و سهولت در فعالیت استارتاپ‌ها و اشتغال جوانان است.
مشهدی افزود: رسالت ما این است که شرکت‌هایی که دارای ظرفیت‌هایی هستند شناسایی کنیم و با حمایت از آن‌ها و رفع موانع، آن‌ها را به چرخه تولید و فعالیت برسانیم.
مدیرکل بازرسی استان گلستان خاطرنشان کرد: به کلیه همکاران در سال‌جاری تأکید شده است که در روند پیشرفت و توسعه واحدهای فناور و دانش‌بنیان ورود جدی داشته باشند؛ به‌گونه‌ای که با در اختیار گذاشتن بودجه لازم، اعتبارات، تسهیلات، امکانات، فضای استقرار و... بتوانند زمینه شکوفایی نبوغ جوانان را فراهم نمایند.
در پایان این نشست، مشهدی ضمن استماع مشکلات و دغدغه‌های افراد حاضر در جلسه، به سؤالات حاضرین پاسخ داد.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم