سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1399/10/09 - 11:20
  • تعداد بازدید خبر : 453
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آقاعلیخانی در جریان بازدید از واحدهای تولیدی خرمدشت:

بازرسی‌کل استان قزوین با ظرفیت‌های نظارتی و قانونی خود پیگیر رفع مشکلات واحدهای تولیدی است

بازرس کل استان قزوین با حضور در تعدادی از واحدهای تولیدی شهر صنعتی خرمدشت از نزدیک در جریان مشکلات و موانع موجود در این واحدهای صنعتی قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی بازرسی‌کل استان قزوین، عبدالله آقاعلیخانی به همراه زکی‌زاده مدیرکل امور اقتصادی استانداری، خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، یزدان‌دوست مدیرامور شعب بانک ملی استان و نمایندگان سایر دستگاه‌های اجرایی متولی امر تولید استان به منظور بررسی مسائل و موانع موجود واحدهای صنعتی خرمدشت بازدید کردند.

بازرس کل استان قزوین در جریان این بازدید با اشاره بر برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان بازرسی کل کشور در ارتباط با حمایت از تولید ملی گفت: سازمان بازرسی به عنوان ارگان عالیه نظارتی نظام در تلاش است تا با آسیب‌شناسی، نظارت مستمر و موثر از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، راهکارهای قانونی تحقق حمایت از تولید ملی را احصاء و موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران را مرتفع کند.

آقاعلیخانی با استماع مشکلات مسئولین واحدهای صنعتی مورد اشاره اظهار داشت: بازرسی‌کل استان با ظرفیت‌های نظارتی و قانونی خود پیگیر رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی با بیان اینکه تامین امنیت و تشویق سرمایه‌گذاران در گرو توجه ویژه و اقدامات موثر دستگاه‌های اجرایی متولی خواهد بود، خاطر نشان کرد: جهت‌گیری مأموریت سازمان بازرسی از ابتدای سال جاری به طور ویژه‌تر، نظارت بر عملکرد دستگاه‌های متولی بخش‌های تولید و سرمایه‌گذاری است، لذا دستگاه‌های ذی‌ربط باید وظیفه قانونی خود را در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری به طور کامل و دقیق انجام دهند.

بنا بر این گزارش، در نظارت‌های میدانی از واحدهای صنعتی این شهرستان مقرر شد مشکلات مربوط به شرکت‌های صنایع سبز کاسپین تات و فولاد آذر تاک مرتفع شود.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -