- واگذاری زمین های رایگان قانون جوانی جمعیت به متقاضیان زنجانی 04/05/07
- بازرس کل استان گیلان: شهرکهای صنعتی یک فرصت برای اشتغالزایی و از بین بردن فقر در جامعه است 04/05/07
- بررسی مشکلات کاهش فشار و قطعی آب تهران از سوی سازمان بازرسی کل کشور/ ضرورت تسریع در رفع مشکلات موجود و پاسخگویی مؤثر به شهروندان 04/05/06
- بازرس کل بانکها و بیمه سازمان بازرسی با حضور سرزده در بانکها نحوه عملکرد شعب در رابطه با فروش ارز اربعین را بررسی کرد/ ارائه پیشنهادهای لازم به منظور تسریع در ارائه خدمت به زائرین 04/05/05
- عیادت بازرس کل قضایی استان سیستان و بلوچستان از مجروحان حادثه تروریستی زاهدان 04/05/05
- بازدید بازرس کل استان قم از پروژه در حال احداث واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت ۷۰۰ هزار قطعهای 04/05/05
- بازرسکل قضایی آذربایجانغربی تاکید کرد: ضرورت مدیریت مصرف و همکاری بینبخشی برای عبور از بحران کمآبی در حوزه سد بوکان 04/05/05
- تأکید بازرس کل قضایی آذربایجانغربی بر لزوم تقویت زیرساختها و بهرهگیری از فناوریهای نوین در مدیریت مصرف برق 04/05/05
- نجات معدن چشمه ساران شهرستان آزادشهر از تعطیلی با ورود سازمان بازرسی/ مجوز کارگاه زغال سنگ با رعایت الزامات زیستمحیطی صادر شد/ تثبیت اشتغال ۱۴۵ نفر و فراهم شدن زمینه استخدام نیروی جدید 04/05/05
- بازدید بازرس کل آذربایجان شرقی از قطعه ۵ آزادراه خواجه – ورزقان 04/05/04
بازرس کل استان مرکزی: رضایت مندی بیماران مهمترین شاخص ارزیابی مراکز درمانی است
جلسه رسیدگی به مطالبات مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان مرکزی از سازمانهای بیمهگر و شرکتهای بیمه به میزبانی بازرسی کل استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان مرکزی، با توجه به افزایش قابل توجه مطالبات مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان از سازمانهای بیمهگر و شرکتهای بیمه (بیمههای پایه و تکمیلی) و با توجه به جهش هزینههای تولید و ارائه خدمت در حوزه درمان که منجر به بروز چالشهای جدی در تأمین هزینههای مراکز مذکور بهویژه در حوزه حقوق و دستمزد و همچنین تأمین دارو و لوازم و تجهیزات پزشکی مورد مصرف و در نهایت نارضایتیهای جدی کادر درمان و بیماران گردیده، جلسه ای با حضور روسا و مدیران دانشگاه های علوم پزشکی استان مرکزی، مدیران کل بیمه تامین اجتماعی، سلامت، نمایندگان بیمه های خصوصی و تکمیلی، روسا و مدیران بیمارستانهای دولتی و خصوصی استان و دستگاههای مرتبط در سالن جلسات بازرسیکل استان مرکزی برگزار شد.
محمد حسین افضلی، بازرس کل استان مرکزی در ابتدای جلسه ضمن تبیین موضوع و بیان آسیبهای ناشی از استمرار وضعیت نامطلوب فعلی، خواستار ارائه توضیح و هرگونه راهکار و پیشنهاد از سوی مدیران حاضر در جلسه گردید.
بازرسکل استان مرکزی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از مراکز درمانی استان، اظهار داشت: رضایتمندی بیماران از خدمات ارائه شده، مهمترین شاخص ارزیابی مراکز درمانی است.
در ادامه مدیران دانشگاهها و نمایندگان مراکز درمانی ضمن تشریح وضعیت فعلی، خواستار کاهش مطالبات به منظور فراهم شدن امکان تداوم ارائه خدمات بهتر به بیماران شدند.
در پایان این نشست، محمد حسین افضلی، بازرسکل استان مرکزی، بعد از بررسی چالشهای موجود با توجه به تأخیرهای سازمانهای بیمه گر در پرداخت مطالبات بیمهای مراکز درمانی، بر پرداخت و تسویه مطالبات این مراکز در مهلت تعیین شده تأکید کرد.
