سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/03/12 - 11:45
  • تعداد بازدید خبر : 336
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید میدانی بازرس کل استان قم از سیلو شهید آصف نخعی

در اجرای برنامه‌های نظارتی بازرسی کل استان قم پیرامون رصد خرید تضمینی گندم از کشاورزان، بازرس کل استان قم به همراه بازرسان مربوطه از سیلوی شهید آصف نخعی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان قم، در این بازدید که با همراهی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم صورت گرفت، نحوه خرید گندم از کشاورزان، پرداخت مطالبات کشاورزان و اجرای دستورالعمل‌های آزمایش کیفیت گندم در هنگام خرید، از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین از کندوهای نگهداری و ذخیره گندم بازدید به عمل آمد.

بر اساس این گزارش در این بازدید مشاهده شد خط آهن متصل به سیلو به صورت متروکه درآمده که با توجه به مکاتبات اداره کل غله و خدمات بازرگانی با اداره کل راه آهن استان قم، مقرر شد پیگیری‌های لازم از سوی دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ملی این بازرسی کل در زمینه تجهیز خط آهن که به افزایش ظرفیت گندم استان و بالتبع افزیش تولید کارخانه‌های آرد قم کمک می کند، صورت گیرد.

شایان ذکر است در این بازدید  موارد زیر از سوی بازرس کل استان قم مورد تأکید قرار گرفت که با استقبال اداره کل غله و خدمات بازرگانی مواجه شد:

1-    هماهنگی اداره کل غله با دستگاه‌های نظارتی استان پیرامون برخورد با کارخانه‌های متخلف تولید آرد

2-    مستندسازی کیفیت گندم تحویلی به کارخانه‌های آرد

3-  نظارت اداره کل غله بر کیفیت آرد تولید شده توسط کارخانه‌ها و ارائه هشدار به کارخانه‌های مذکور در زمینه افزایش کیفیت آرد

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی

تصاویر

 -  -  -  -