سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/08/30 - 10:20
  • تعداد بازدید خبر : 745
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید بازرس‌کل استان زنجان از انبار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان

به گزارش روابط‌عمومی بازرسی‌کل استان زنجان، ابوالفضل خمسه بازرس‌کل استان زنجان به همراه بازرسان و مدیر اموال تملیکی از انبار تحت مدیریت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بازدید کرد.

بازرس‌کل استان زنجان در این بازدید ضمن ابراز نارضایتی از شرایط نگهداری کالاها در این انبار، خواستار بهبود شرایط نگهداری، تعیین تکلیف اموال رسوب شده و همچنین پیگیری به موقع اموال سریع‌الفاسد که نیازمند اخذ مجوز از دستگاه‌های ذی‌صلاح (بهداشت، استاندارد، جهاد و...) هست، شد.

خمسه همچنین گفت: متاسفانه مشاهده می‌شود برخی از کالاها به لحاظ فقدان هماهنگی دستگاه‌های متولی و در نتیجه عدم اظهارنظر در خصوص آن‌ها (به ویژه کالاهایی که دارای تاریخ مصرف است) تعیین تکلیف نشده و با گذشت زمان از حیز انتفاع خارج شده و قابلیت مصرف ندارند و این امر از مصادیق حیف کردن اموال است.

رییس شورای دستگاه‌های نظارتی استان زنجان افزود: ضعف در فرایند انبارداری، فقدان نیرو و امکانات متناسب جهت انبارداری، تاخیر و یا عدم اظهارنظر دستگاه‌هایی که مشارکت در تعیین تکلیف کالاها دارند و... از جمله موضوعاتی است که منجر به عدم تعیین تکلیف به موقع کالاها در اداره‌کل اموال تملیکی شده است .

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -