سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/05/31 - 16:16
  • تعداد بازدید خبر : 65
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
در پی دستور رئیس سازمان بازرسی مبنی بر نظارت بر نحوه خدمات رسانی به زوار اربعین؛

بازرسان کل استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، سیستان و بلوچستان، خوزستان و کرمانشاه از پایانه‌های مرزی تمرچین، مهران، میرجاوه، چذابه، شلمچه و خسروی بازدید کردند

در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت بر نحوه خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع)، بازرسان کل استان‌های آذربایجان غربی، ایلام و سیستان و بلوچستان،خوزستان و کرمانشاه از پایانه‌های مرزی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در پی دستور دکتر خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت بر نحوه خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع)، بازرسان کل استان ها با حضور در پایانه های مرزی روند خدمات رسانی به زائرین را بررسی و نظارت کردند.

بازدید بازرس کل استان آذربایجان غربی از مرز تمرچین

در همین راستا روح الله محبوبی بازرس بازرس‌کل قضایی آذربایجان غربی از زیرساخت‌ها و نحوه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر بازدید کرد.

محبوبی ضمن گفتگوی چهره به چهره با تعدادی از زائران اربعین در جریان مشکلات و دغدغه‌های آنان قرار گرفته و بر ضرورت حضور شبانه روزی عوامل فناوری اطلاعات پلیس گذرنامه جهت ارائه خدمات به زائرین در پایانه تمرچین تأکید کرد.

بازدید بازرس کل استان ایلام از مرز مهران

همچنین مالک روشنی بازرس کل قضایی استان ایلام در راس یک هیات بازرسی با حضور در محل پایانه مرزی شهید سلیمانی از قرارگاه مرکزی امداد و نجات هلال‌احمر استان ایلام در مرز مهران و مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی ثابت پایانه شهید سلیمانی بازدید به عمل آورد.

بازرس کل قضایی استان ایلام در حاشیه بازدید از مرز مهران گفت: مرز مهران یکی از پر ترددترین مرزها است و حدود ۶۰ درصد جمعیت زائران از این مرز تردد می‌کنند. این موضوع به همراه رضایت‌مندی زائران در مرز مهران نشان دهنده عملکرد خوب دستگاه‌های خدمات رسان است.

بازدید بازرس کل استان سیستان و بلوچستان از مرز میرجاوه

غلامرضا کوهی بازرس کل قضایی استان سیستان و بلوچستان نیز به‌منظور بررسی نحوه خدمات‌رسانی و انجام فرآیندهای اداری ورود زوار پاکستانی به همراه ناظر گمرکات استان و سایر مقامات محلی از کلیه قسمت‌های پایانه مرزی میرجاوه بازدید به عمل آورده و آخرین وضعیت امکانات مورد نیاز برای ورود و استقبال از زائرین را مورد بررسی قرار داد.

بازدید بازرس کل استان خوزستان از مرزهای چذابه و شلمچه

محمد آقاجری بازرس کل استان خوزستان نیز به‌منظور بررسی نحوه خدمات‌رسانی از مرزهای چذابه و شلمچه بازدید داشت و ضمن بررسی روند خدمت رسانی دستورات لازم را صادر کرد.

بازدید بازرس کل کرمانشاه از مرز خسروی

حسین مرادی وحدت بازرس کل استان کرمانشاه نیز به‌منظور بررسی نحوه خدمات‌رسانی از مرز خسروی بازدید داشت و نحوه خدمت رسانی را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید بازرس کل امور راه و شهرسازی از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره)

مهدی خنجری بازرس کل راه  و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور نیز در راس یک هیات بازرسی با حضور در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) در جریان اقدامات و برنامه‌های دستگاه‌های خدمت‌رسان این فرودگاه قرار گرفت.

وی در این بازدید که بیش از چهار ساعت به طول انجامید با حضور در بخش‌های مختلف ترمینال سلام ویژه زوّار اربعین، کیفیت و سرعت خدمت‌رسانی به مراجعین را مورد بررسی و نظارت قرار داد و دستورات لازم را به منظور بهبود خدمت‌رسانی صادر کرد.

خنجری در حاشیه این بازدید از استقرار شبانه روزی بازرسان سازمان بازرسی در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: بمنظور تکریم زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام؛ بازرسان این سازمان در ایام اربعین در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به صورت شبانه روز مستقر و ضمن نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌های مربوطه، آماده رسیدگی به شکایات مراجعین عزیز می‌باشند.

 

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی