سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/05/30 - 15:18
  • تعداد بازدید خبر : 59
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید چهار ساعته بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی از ترمینال سلام/ کیفیت و سرعت خدمت‌رسانی به زوار اربعین بررسی شد/ استقرار شبانه روزی بازرسان در فرودگاه امام خمینی (ره)

بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی با حضور در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) در جریان نحوه ارائه خدمات به زوار اربعین قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت بر نحوه خدمت رسانی به زائرین اربعین، بازرس کل راه  و شهرسازی این سازمان و هیات همراه با حضور در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) در جریان اقدامات و برنامه‌های دستگاه‌های خدمت‌رسان قرار گرفت.

وی در این بازدید که بیش از چهار ساعت به طول انجامید با حضور در بخش‌های مختلف ترمینال سلام ویژه زوّار اربعین، کیفیت و سرعت خدمت‌رسانی به مراجعین را مورد بررسی و نظارت قرار داد و دستورات لازم را به منظور بهبود خدمت‌رسانی صادر کرد.

خنجری از استقرار شبانه روزی بازرسان سازمان بازرسی در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: بمنظور تکریم زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام؛ بازرسان این سازمان در ایام اربعین در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به صورت شبانه روز مستقر و ضمن نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌های مربوطه، آماده رسیدگی به شکایات مراجعین عزیز می‌باشند.

وی همچنین از آمادگی بازرسان کل استان‌ها در مرزهای ورود و خروج زوار خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) همکاران ما در استان‌های دارای مرز مشترک با کشور عراق به صورت جدی و جهادی نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان را در دستور کار قرار داده و بازدیدهای میدانی متعددی را از پایانه‌های مرزی انجام داده‌اند.

بازرس کل راه  و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه تکریم و تعظیم زوار حضرت اباعبدالله علیه السلام را بر خود تکلیف می دانیم گفت: بر اساس گزارشات واصله از مرکز و از استان ها، وضعیت تردد زوّار عزیز چه به صورت زمینی و چه هوایی یک وضعیت مطلوب می باشد.

وی در پایان در توصیه به زائران اربعین حسینی در پروازهای هوایی بیان داشت که حتماٌ 3 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند زیرا یکساعت قبل از پرواز کانتر پذیرش مسافرین بسته خواهد شد و  ضمن جاماندن از پرواز، مشمول جریمه 50% بهای بلیط با تأخیر کمتر از 24 ساعت تا زمان پرواز شده و مشکلات جایابی در پروازهای بعدی برای آنها حادث می شود و در خصوص خرید های صورت گرفته پرواز اربعین از شرکت‌های هواپیمایی خارجی نیز ضمن متغیر بودن نرخ جریمه جاماندن از پرواز؛ با توجه به تعداد کم برنامه پروازی این شرکتها امکان پذیرش با پروازهای بعدی برای آنها بسیار سخت‌تر خواهد بود. همچنین بازگشت خود را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند و با یک برنامه ریزی مناسب،  برگشت ایمن و آسوده‌ای را برای خود رقم بزنند.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی