سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/08/30 - 15:35
  • تعداد بازدید خبر : 165
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید بازرس‌کل استان خراسان شمالی از مجتمع آلومینای ایران در جاجرم

بازرس کل استان خراسان شمالی در معیت رئیس‌کل دادگستری استان خراسان شمالی و برخی مسئولان قضایی استان از مجتمع صنعتی آلومینای ایران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان شمالی صادق اسپیدکار بازرس‌‎کل استان خراسان شمالی ضمن بازدید از مجموعه صنعتی شرکت آلومینای ایران در شهر جاجرم از نزدیک در جریان مراحل عملیاتی و روند استخراج از معادن، استحصال آلومینا و تولید شمش آلومینیوم قرار گرفت.

در جلسه‌ای که در پایان این بازدید برگزار شد بازرس‌کل استان خراسان شمالی گفت: حمایت از تولید ملی و محصولات دانش بنیان مورد توجه ویژه بازرسی‌کل استان خراسان شمالی است که این مهم از طریق ایجاد شفافیت و معرفی ظرفیت‌های قانونی برای تولیدکنندگان محقق خواهد شد.

اسپیدکار افزود: شفافیت شرکت آلومینا در برگزاری مناقصات و حساسیت در عقد قراردادها و نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران کل و جزء می‌تواند در بازدهی بیشتر در کار و پیشگیری از وقوع سوءجریان و تضییع حقوق کارگران موثر باشد.

وی ضمن تاکید بر رعایت قوانین در جذب و نحوه بکارگیری نیروی انسانی تصریح نمود هرگونه کمک‌رسانی و فعالیت‌های جانبی این مجموعه صنعتی دولتی می‌بایست در چهارچوب‌های تعریف شده قانونی و مصوب انجام گیرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -