سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/01/29 - 12:22
  • تعداد بازدید خبر : 383
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
قزوین

امضاء تفاهم‌نامه همکاری مشترک بازرسی‌کل استان قزوین و اتاق بازرگانی استان به منظور حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری

تفاهم‌نامه‌ همکاری مشترک بین بازرسی‌کل استان قزوین و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید و سرمایه‌گذاری به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان قزوین، عبدالله آقاعلیخانی در نشست امضاء تفاهم‌نامه میان بازرسی‌کل استان و اتاق بازرگانی که با حضور اعضای هیات نمایندگان پارلمان بخش خصوصی استان برگزار شد، گفت: سال جاری سال طلایی رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری و حمایت از آن است از این رو بازرسی‌کل استان از طریق تعامل موثر و مثبت فعالان اقتصادی مشکلات موجود در عرصه‌های اقتصادی و تولیدی، موانع و نارسایی‌ها را شناسایی و مرتفع خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از موانع شکوفایی تولید و اقتصادی مربوط به قوانین و مقررات است، خاطر نشان کرد: باید موانع قانونی تحقق تولید در استان از سوی اتاق بازرگانی احصاء، و پس از بررسی، برای اصلاح به مجلس ارائه شود.

مهندس بخشنده رییس اتاق بازرگانی نیز در نشست اظهار داشت: برخی از قوانین و مقررات به نفع تولیدکنندگان است اما سازمان‌ها به خاطر برخی از ملاحظات آن‌ها را اجرا نمی‌کنند.

رییس اتاق بازرگانی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تعیین شعار راهبردی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها سال جدید، این امکان در اختیار بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و تولیدی قرار گرفته تا تهدیدات را تبدیل به فرصت کند.

در ادامه این نشست اعضای هیأت نمایندگان اتاق قزوین نسبت به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

 در پایان این نشست تفاهم‌نامه توسعه روابط مشترک بین بازرسی‌کل استان و اتاق بازرگانی استان امضا شد.

 توسعه فرهنگ همیاری اقشار جامعه از جمله فعالین اقتصادی برای استقرار امنیت در جامعه، حمایت کلیه دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله نهادهای نظارتی از حوزه کسب و کار و تولید و ارائه مشورت‌های تخصصی و رسیدگی به شکایات و تظلم‌خواهی فعالین اقتصادی، اهم موارد مطرح شده در این تفاهم‌نامه است.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -