سرخط خبرها
- بازدید سرزده بازرس کل استان گیلان از شهرداری منطقه 1 رشت 01/04/08
- بازرس کل استان البرز در جلسه شورای اداری اشتهارد خواستار پیگیری رفع مشکلات این شهرستان شد 01/04/08
- برگزاری ملاقات مردمی بازرس کل استان قم 01/04/08
- بازرسکل استان یزد: باید با نقض کنندگان حقوق عامه با قاطعیت برخورد کرد 01/04/08
- بازدید بازرسکل استان گیلان از شرکتهای دانشبنیان پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی 01/04/08
- سیر تا پیاز برنامههای بازرسی فارس در راستای انجام وظایف محوله 01/04/08
- بررسی مشکلات مردم در قالب بازرسی سرزده از دستگاههای اجرایی استان همدان 01/04/08
- حضور کارکنان مرکز منطقه 4 (غرب) سازمان بازرسی در نماز جمعه همدان 01/04/08
- نظارت پیشگیرانه و الکترونیک در دستور کار بازرسی استان ایلام 01/04/08
- حضور بازرس کل استان قم در یک برنامه رادیویی و بازدید از پارک علم و فناوری استان 01/04/08
جزئیات مربوط به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور |
|
زمان ارائه خدمت | این خدمت در همه ایام سال ارائه می شود. |
نحوه اخذ و مکان درخواست خدمت | به صورت تلفنی (136)، سایت اینترنتی سازمان، نامه های پستی مردمی، مراجعه حضوری می باشد. |
نحوه تحویل خدمت و مکان آن | نحوه پاسخگویی به شکایات و اعلامات به صورت تلفنی (136)، سایت اینترنتی سازمان و مراجعه حضوری می باشد. |
هزینه خدمت | رایگان |
واجدین شرایط و ضوابط خدمت | عموم مردم و کاربران دستگاه های اجرایی. |
مراحل انجام کار | مراحل ثبت شکایت در صفحه شناسنامه خدمت قابل رویت می باشد. |
مدارک مورد نیاز | مستندات مربوط به شکایت یا اعلامبه هنگام ثبت درخواست قابل استفاده است. |
راهنمای نحوه استفاده از خدمت | فایل راهنما در صفحه اصلی سامانه قابل بهره برداری می باشد. |
تعامل مستقیم با مسئول ارائه خدمت از طریق ایمیل | Shekayat.info@136.ir |
تلفن مستقیم | 021-136 |
آدرس | خیابان طالقانی ، تقاطع شهید قرنی ، سازمان بازرسی کل کشور |
سازگاری درگاه (مرورگر های قابل استفاده) | برای استفاده از این سامانه از مرورگر Firefox و یا مرورگر Google Chrome استفاده نمایید. |