سرخط خبرها
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از شرکت آنیل طب آذران ارومیه 04/04/11
- بازرس کل استان کردستان پای صحبتهای فعالان اقتصادی کامیاران نشست 04/04/11
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی خوزستان از بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) اهواز 04/04/11
- بازدید بازرس کل قضایی استان یزد از صدا و سیمای مرکز یزد 04/04/11
- بازدید بازرسکل کردستان از مراکز توزیع کالاهای اساسی و تأکید بر تشدید نظارتها و مقابله با تخلفات 04/04/11
- بازرسکل قضایی آذربایجان غربی: کوتاهی در انجام وظایف قانونی، مصداق ترک فعل بوده و مستوجب برخورد قانونی است 04/04/11
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از مجتمع آرد فردوس ارومیه 04/04/11
- بازدید بازرس کل استان زنجان از قطب صنعت کفش کشور در هیدج 04/04/11
- بازدید بازرسکل استان قزوین از شرکت ستاره بافت نگارین ارغوان 04/04/11
- بازدید نظارتی بازرس کل استان قزوین از شرکت پخش فراوردههای نفتی 04/04/11
جزئیات مربوط به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور |
|
زمان ارائه خدمت | این خدمت در همه ایام سال ارائه می شود. |
نحوه اخذ و مکان درخواست خدمت | به صورت تلفنی (136)، سایت اینترنتی سازمان، نامه های پستی مردمی، مراجعه حضوری می باشد. |
نحوه تحویل خدمت و مکان آن | نحوه پاسخگویی به شکایات و اعلامات به صورت تلفنی (136)، سایت اینترنتی سازمان و مراجعه حضوری می باشد. |
هزینه خدمت | رایگان |
واجدین شرایط و ضوابط خدمت | عموم مردم و کاربران دستگاه های اجرایی. |
مراحل انجام کار | مراحل ثبت شکایت در صفحه شناسنامه خدمت قابل رویت می باشد. |
مدارک مورد نیاز | مستندات مربوط به شکایت یا اعلامبه هنگام ثبت درخواست قابل استفاده است. |
راهنمای نحوه استفاده از خدمت | فایل راهنما در صفحه اصلی سامانه قابل بهره برداری می باشد. |
تعامل مستقیم با مسئول ارائه خدمت از طریق ایمیل | Shekayat.info@136.ir |
تلفن مستقیم | 021-136 |
آدرس | خیابان طالقانی ، تقاطع شهید قرنی ، سازمان بازرسی کل کشور |
سازگاری درگاه (مرورگر های قابل استفاده) | برای استفاده از این سامانه از مرورگر Firefox و یا مرورگر Google Chrome استفاده نمایید. |