سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/03/01 - 15:59
  • تعداد بازدید خبر : 193
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس کل استان ایلام:

بازرسی استان مشاور و کمک کار دستگاه‌های اجرایی استان ایلام است/ واکاوی دلایل عدم پیشرفت پروژه‌های عمرانی

بازرس کل استان ایلام گفت: بازرسی استان مشاور و کمک کار دستگاه‌های اجرایی استان ایلام است.

به گزارش روابط عمومی بازرسی استان ایلام، مالک روشنی در  نشست هم‌اندیشی بازرسی استان با اداره کل راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت اربعین به عنوان یکی از بهترین فرصت‌ها برای توسعه استان ایلام اشاره کرد و گفت: مسئولین اجرایی استان می‌توانند در ایام اربعین از حضور مسئولان عالی نظام در استان به جهت برطرف کردن بسیاری از مشکلات و همچنین تامین بودجه در پیشبرد پروژه‌های عمرانی استان استفاده نمایند.

بازرس کل استان ایلام اظهار کرد: بعضی از پروژه‌های نیمه کاره در استان هستند که عمر آنها به بیش از ۱۰سال می‌رسد و این موضوع اصلا زیبنده استان نیست و افتتاح و بهره برداری آنها جزو مطالبات به حق  مردم استان می‌باشد.

این مقام مسئول افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و ما خادم آنها  بر همین اساس در تمامی جلسات این موضوع را به مدیران دستگاه‌ها متذکر شده‌ام که می‌توانید در برخورد با مردم به زیر مجموعه گوشزد نمایید تا خدای ناخواسته رفتار کارمندی باعث آزردگی خاطر کسی در جامعه و بدبینی مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی که با خون هزاران شهید آبیاری شده است نشود.

وی در خصوص اجرای عدالت به مدیران توصیه کرد؛ در انجام امورات اجرایی عدالت را مدنظر قرار دهند که با اجرای عدالت هم خداوند بزرگ از ما راضی خواهد بود و هم خلق خدا.

در ادامه این جلسه دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت دستگاه راه و شهرسازی استان به مشکلات موجود بر سر راه پروژه‌ها اشاره کرد که اغلب مربوط به تامین اعتبار بوده و با اشاره به میزان بدهی این اداره‌کل به پیمانکاران افزود مبلغ بدهی راه و شهرسازی استان به پیمانکاران برابر با بسیاری از استان‌های بزرگ کشور میباشد و همین موضوع نیز یکی از گواهان حجم فعالیت بسیار زیاد این اداره‌کل است.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -