سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/03/06 - 11:54
  • تعداد بازدید خبر : 195
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل استان زنجان از انبارهای تملیکی/ فقدان انبار ملکی و استیجاری بودن عمده ترین مشکل

در راستای دستور رئیس قوه قضاییه و تاکید رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بررسی کالاهای انباشته در انبارهای مدیریت اموال تملیکی، بازرس‌کل استان زنجان با همراهی هیات بازرسی از انبارهای این سازمان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان زنجان، بازرس کل استان زنجان در جریان این بازدید اظهار کرد: بازدیدهای سال گذشته و پیگیری‌های بازرسی‌کل استان علاوه بر ایجاد نظم شایسته، موجبات افزایش درآمد دولت از محل تعیین تکلیف و فروش کالاها در انبار اداره‌کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان به میزان 166207538587ریال شده است.

ابوالفضل خسمه به برخی از مشکلات این حوزه اشاره کرد و افزود: از ابتدای تاسیس اموال تملیکی در استان زنجان وجود داشت که فقدان انبار ملکی و استیجاری بودن آن بود که با پیگیری‌های به عمل آمده در سال قبل موجبات خریداری انبار تملیکی از محل سوله‌های فسخ و خلع ید شده شرکت شهرک‌های صنعتی استان فراهم شده و سند تک برگی انبار مذکور به نام اداره‌کل اموال تملیکی صادر شد.

خمسه ضمن بررسی وضعیت کالاهای مانده در انبار، دستورات لازم مبنی بر پیگیری و اخذ به موقع آراء صادره از مراجع رسیدگی‌کننده و به ویژه تعزیرات حکومتی جهت تسریع در تعیین تکلیف کالاها را ارائه کرد.

در ادامه بازدید غلامحسین مهری مدیرکل اموال تملیکی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای فروش کالاهای موجود در انبار، به مسئولان مربوطه دستور پیگیری به موقع اخذ آراء از مراجع رسیدگی کننده را صادرکرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -