- بازدید بازرس کل آذربایجان شرقی از قطعه ۵ آزادراه خواجه – ورزقان 04/05/04
- بازدید بازرس کل قضایی استان به همراه نماینده مردم ارومیه از پروژه مدول دوم تصفیهخانه آب شرب ارومیه 04/05/04
- بازدید بازرس کل قضایی استان سمنان از مجموعه ایثار سمنان/ تاکید بر ارائه خدمات با کیفیت 04/05/04
- بازرس کل قضایی آذربایجانغربی: رفع موانع توسعه شهری تکاب در دستور کار قرار دارد 04/05/04
- معاون امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور از پیشرفت پروژه خط انتقال آب سد طالقان به کرج بازدید کرد 04/05/04
- بازدید سرزده بازرس کل استان گیلان از بیمارستانهای پورسینا و ولایت رشت/عیادت از حادثهدیدگان انفجار گاز در رشت 04/05/01
- بازدید بازرسان سازمان بازرسی کل کشور از گمرکهای شهریار و غرب تهران/ عملکرد گمرک و نحوه خدمترسانی به فعالان اقتصادی بررسی شد/ رفع مشکل ناشی از ابطال مجوز آزمایشگاههای تعیین ماهیت کالا با پیگیری سازمان بازرسی 04/04/31
- کاهش ۹ هزار میلیارد تومانی در هزینه مناقصه استخراج سنگ آهن سنگان با ورود سازمان بازرسی 04/04/31
- خدمات بیمهای زیر ذرهبین بازرسان سازمان بازرسی/ تاکید بر تسریع در پرداخت خسارات توسط شرکتهای بیمه/ نامه هشداری سازمان بازرسی به مدیران بیمه مرکزی 04/04/30
- بازدید بازرس کل استان گیلان از سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت 04/04/30
بررسی مشکلات مردم در قالب بازرسی سرزده از دستگاههای اجرایی استان همدان
همزمان با چهارمین روز از هفته قوه قضاییه، هیأتهای بازرسی متشکل از بازرسان بازرسیکل استان همدان به صورت سرزده از دستگاههای اجرایی استان بازدید و به صورت میدانی به مشکلات و مسائل مردم رسیدگی کردند.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان همدان، در این بازرسی که به صورت سرزده از برخی از دستگاههای اجرایی استان که بیشترین حجم اربابرجوع را به خود اختصاص دادهاند صورت پذیرفت، تیمهای مختلف بازرسی در شهرداری همدان، ادارهکل امور مالیاتی استان، سازمان صنعت معدن و تجارت استان و با نکهای ملی، تجارت، کشاورزی، سپه و صادرات و ملت مستقر شده و به صورت میدانی و از نزدیک به بررسی مشکلات مردم و اربابرجوعهای این دستگاهها پرداختند.
در این راستا هیأتهای اعزامی ضمن استماع صحبتهای اربابرجوعهای دستگاهها، پیگیریهای لازم برای حل و فصل مشکلات آنها صورت دادند و در برخی موارد پروندههای موردی جهت پیگیری بیشتر تشکیل شد.
پیادهسازی دولت الکترونیک، فعال شدن سامانههای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات دستگاههای مورد بازرسی، حمایت از شرکتهای دانشبنیان، تکریم رجوع و اصلاح فرآیندها از مهمترین محورهای ماموریت هیأتهای اعزامی به دستگاه های اجرایی استان بود.
