سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1399/02/22 - 17:25
  • تعداد بازدید خبر : 783
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فارس/ رئیس منطقه ۳ سازمان بازرسی کل کشور:

تلاش مجموعه درمانی در دوران مبارزه با کرونا فراموش‌شدنی نیست

 

 

 

 

 

 

 



به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان فارس، کاظم اکرمی با حضور در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و با گرامیداشت یاد و خاطره کادر درمانی و بهداشتی که در مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان خود را فدا کردند، تلاش آن‌ها را ستودنی دانست و گفت: این تلاش‌ها در اذهان مردم فراموش‌نشدنی است.
بازرس کل استان فارس اظهار داشت: امیدوارم همدلی‌ها و همکاری‌های مردم و کارکنان بهداشت و درمان، عید فطر فراموش‌نشدنی را در پی داشته باشد و با از بین رفتن این چالش، مردم این عید سعید را باشکوه‌تر از همیشه جشن بگیرند.
اکرمی اقدامات کارکنان بهداشت و درمان درگیر با «کرونا ویروس» را مانند جهاد مدافعان در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: بازرسی کل استان فارس در هر زمینه‌ای که ورود آن موجب ارتقاء و ثمربخشی و تسهیل در روند خدمات‌رسانی یا کمک به کادر درمانی باشد، کاملاً آماده است.
رئیس منطقه 3 بازرسی کل کشور با تمجید از عملکرد مردم در این برهه زمانی گفت: همان‌گونه که بارها این موضوع اثبات‌شده، مردم ما همیشه در خدمت و نیکوکاری پیش‌قدم و زبانزد بوده و در خط مقدم به فعالیت می‌پردازند و این بار نیز شگفتی آفریدند.
در ادامه بازرس کل استان فارس در اجرای برنامه بازرسی سال 1399 هیأت بازرسی اعزامی به دانشگاه علوم پزشکی شیراز را معارفه و ابراز امیدواری کرد هیأت بازرسی بتواند در راستای برطرف کردن موانع و مشکلات مردم منشأ اثر باشد.

 

 

 

 

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم