- بازدید سرزده بازرس کل قضایی استان یزد از هیاتهای حل اختلاف مالیاتی/مختاری: مرکز دادرسی مالیاتی یکی از ارکان حیاتی سازمان امور مالیاتی است 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان گیلان از پروژه کمربندی سیاهکل/ آقایی خبر داد: تشکیل کمیته نظارت بر شورای اداری شهرستانها در بازرسی کل استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان سیستان و بلوچستان از روند برگزاری کنکور سراسری در استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان تهران و مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه آهن/ سهرابخان: خط قرمز بازرسی کل استان نارضایتی مردم است 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان قم از اتاق اصناف استان/ تاکید طالبی بر هماهنگی میان دستگاههای اجرایی و تشکلهای صنفی 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان لرستان از برخی پروژههای عمرانی خرم آباد 04/04/29
- استقرار هیئت بازرسی در اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان آذربایجان شرقی از شرکت تولید آرد سالم پاک 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان بوشهر از انبارهای اموال تملیکی گناوه و دیلم 04/04/29
- بازدید بازرسکل قضایی استان مازندران از اداره کل انتقال خون استان/ پیگیری و رفع مشکلات این اداره کل در دستور کار بازرسی کل استان 04/04/29
بازرس کل استان خراسان شمالی: نگاه تخصصی و اتقان از ویژگی های گزارش ارسالی بازرسی به محاکم قضایی است
نشست بازرس کل استان خراسان شمالی با رئیس کل دادگستری استان و قضات شعب رسیدگی کننده به گزارش های بازرسی کل به منظور تسهیل در فرآیند رسیدگی به گزارش های کیفری بازرسی کل استان در محاکم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان شمالی صادق اسپید کار بازرس کل استان در نشست با رئیس کل دادگستری استان و قضات شعب رسیدگی کننده به گزارش های بازرسی کل استان در محل دادسرای بجنورد گفت: دقت در بیان موضوعات ، نگاه تخصصی و اتقان اصلی ترین ویژگی گزارش های ارسالی بازرسی کل استان به محاکم قضایی استان است.
بازرس کل استان خراسان شمالی در این نشست ضمن تشریح فرآیند تنظیم و تنقیح گزارشهای بازرسی و ارسال آن به مراجع قضایی تاکید کرد: رعایت حساسیت و اولویت در رسیدگی به گزارش های کیفری ارسالی بازرسی کل استان بر اساس قانون تشکیل سازمان و آیین نامه اجرایی گامی موثر در کاهش جرائم مالی و اداری در سطح دستگاه های اجرایی و اداری استان خراسان شمالی است.
همچنین در این جلسه موضوعاتی نظیر کیفیت و زمانبندی ارجاع پرونده به کارشناس رسمی، موعد رسیدگی به پرونده های سازمان بازرسی، مهلت اعتراض به قرارهای صادره، اعتراض سازمان به آرا، دعوت از نماینده سازمان جهت ادای توضیح، ارجاع پروندههای سازمان به شعب مختلف، کیفیت، طولانی شدن فرآیندهای کارشناسی از دیگر مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
