جزئیات مربوط به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور
|
زمان ارائه خدمت |
این خدمت در همه ایام سال ارائه می شود. |
نحوه اخذ و مکان درخواست خدمت |
به صورت تلفنی (136)، سایت اینترنتی سازمان، نامه های پستی مردمی، مراجعه حضوری می باشد. |
نحوه تحویل خدمت و مکان آن |
نحوه پاسخگویی به شکایات و اعلامات به صورت تلفنی (136)، سایت اینترنتی سازمان و مراجعه حضوری می باشد. |
هزینه خدمت |
رایگان |
واجدین شرایط و ضوابط خدمت |
عموم مردم و کاربران دستگاه های اجرایی. |
مراحل انجام کار |
مراحل ثبت شکایت در صفحه شناسنامه خدمت قابل رویت می باشد. |
مدارک مورد نیاز |
مستندات مربوط به شکایت یا اعلامبه هنگام ثبت درخواست قابل استفاده است. |
راهنمای نحوه استفاده از خدمت |
فایل راهنما در صفحه اصلی سامانه قابل بهره برداری می باشد. |
تعامل مستقیم با مسئول ارائه خدمت از طریق ایمیل |
Shekayat.info@136.ir |
تلفن مستقیم |
021-136 |
آدرس |
خیابان طالقانی ، تقاطع شهید قرنی ، سازمان بازرسی کل کشور |
سازگاری درگاه (مرورگر های قابل استفاده) |
برای استفاده از این سامانه از مرورگر Firefox نسخه 42 و یا مرورگر Google Chrome استفاده نمایید. |