سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/10/17 - 15:17
  • تعداد بازدید خبر : 266
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مصوبات جدید بازدید بازرس کل استان خراسان رضوی از انبارهای سازمان اموال تملیکی مشهد

بازرس‌کل استان خراسان رضوی از انبارهای سازمان اموال تملیکی در مشهد بازدید کرد و از نزدیک نتایج حاصله از اجرای دستورات، پیشنهادها و مصوبات بازدیدهای قبلی را پیگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان رضوی؛ در راستای تأکیدات رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر جلوگیری از رسوب کالاهای قاچاق و توقیفی در انبارهای سازمان اموال تملیکی و نیز به منظور پیگیری نتایج مصوبات بازدیدهای قبلی از انبارهای اموال تملیکی استان، حجت‌الاسلام و المسلمین موسی فتوحی رئیس منطقه (2) سازمان و بازرس کل خراسان رضوی با همراهی مدیرکل تعزیرات استان و مدیرکل اداری مالی استانداری و جمعی از معاونان از انبارهای سازمان اموال تملیکی در مشهد بازدید و از نزدیک نتایج حاصله از اجرای دستورات، پیشنهادها و مصوبات بازدیدهای قبلی را پیگیری کرد.

در بازدید صورت گرفته مشخص شد در راستای پیشنهادهای بازرسی کل استان و پیگیری‌های صورت گرفته، بخشی از کالاهای توقیفی و قاچاق رسوبی با اخذ نظر مراجع ذی‌صلاح به فروش رسیده و یا تعیین تکلیف شده اند.

همچنین در خصوص 2 مورد از پرونده‌های بزرگ قاچاق لوازم خانگی، با توجه به حضور مدیرکل تعزیرات استان، مشخص شد علی رغم صدور رأی از سوی مرجع مذکور و دستور فروش، اقدامی در جهت فروش این اموال انجام نشده است. در این خصوص نیز با وصف رأی صادره مقرر شد تا کالاهای این دو پرونده در اولین مزایده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، به فروش گذاشته شود. همچنین در خصوص عدم ساماندهی مناسب انبارها و قفسه‌بندی آنها نیز ضمن تذکر، مهلتی کوتاه به مدیر اموال تملیکی خراسان رضوی جهت تعیین تکلیف و اجرای آنها داده شد.

علاوه بر موارد یاد شده، مقرر شد مسئولان استانداری استان نیز، ظرف مدت یک ماه، نسبت به فروش خودروهای مازاد و اقساطی استانداری از طریق مزایده اقدام کنند.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -