سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/07/26 - 11:56
  • تعداد بازدید خبر : 754
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری جلسه هم‌اندیشی بازرس‌کل استان خراسان‌شمالی با رییس‌کل دادگستری استان، دادستان و رییس محاکم عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی

به منظور رسیدگی به موقع با کیفیت و نتیجه‌بخش پرونده‌های ارسالی بازرسی‌کل استان در دادسرا و محاکم مرکز استان جلسه هم‌اندیشی با حضور بازرس‌کل استان خراسان‌شمالی، رییس‌کل دادگستری استان، دادستان و رییس محاکم عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان‌شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان خراسان‌شمالی در راستای بهبود رسیدگی به پرونده‌های ارسالی از بازرسی‌کل استان خراسان‌شمالی به مراجع قضایی سطح استان، بازرس‌کل به اتفاق معاون و سربازرس‌های بازرسی‌کل استان، در جلسه‌ای مشترک با رییس‌کل دادگستری استان، دادستان و رییس محاکم عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی، ضمن بررسی آسیب‌های فرآیند رسیدگی به پرونده‌های ارسالی بازرسی‌کل استان به مراجع قضایی سطح استان به تبادل‌نظر درخصوص تسریع در روند رسیدگی، کیفی‌سازی و نتیجه‌بخشی موارد مطروحه پرداختند.

در این جلسه رییس‌کل دادگستری استان خراسان شمالی ضمن گرامی‌داشت سالروز تشکیل سازمان بازرسی بر اهمیت نقش بازرسی‌کل استان در نظارت بر دستگاه‌های اجرایی اداری و عمومی و تاثیر اقدامات آن در رضایتمندی عمومی ،برسرعت و نتیجه‌بخشی رسیدگی‌های قضایی در این حوزه تاکید نمود.

 

برگزاری جلسه بصیرتی و معرفتی با حضور و سخنرانی امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در بازرسی‌کل استان خراسان شمالی

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری امام جمعه بجنورد با حضور در جمع کارکنان بازرسی کل استان خراسان شمالی مطالبی را جهت ارتقاء روحیه معنوی و بصیرتی کارکنان بازرسی‌کل استان بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان حجت‌الاسلام والمسلمین نوری امام جمعه بجنورد و نماینده ولی‌فقیه دراستان در بازرسی‌کل استان خراسان‌شمالی با حضور در جمع کارکنان بازرسی‌کل استان خراسان شمالی مطالبی را جهت ارتقاء روحیه معنوی و بصیرتی کارکنان بازرسی کل استان بیان کرد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین نوری ضمن عرض خداقوت به تلاشگران عرصه نظارت و بازرسی در استان ضمن اشاره به گنج‌های به یادگار گذاشته شده از سیره و سبک زندگی و مشی اهل‌بیت در احادیث و روایات به عنوان مفسران اصلی آیات قرآن بر توجه و بهره‌گیری بیشتر از سیره اهل‌بیت در امور و غنیمت دانستن فرصت خدمت به مردم در فضای حاصل از نظام جمهوری اسلامی توصیه نمود.

وی همچنین ضمن تبریک ایام سالروز تشکیل سازمان بازرسی کل کشور ضمن برشمردن اهمیت جایگاه  بازرسی و نظارت ،مجاهدت با انگیزه خدایی را در همه عرصه‌ها مایه برکت و پیشبرد امور برشمرد و برای مجموعه بازرسی‌کل استان در راه انجام وظایف شرعی و قانونی آرزوی موفقیت کرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی