سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/07/26 - 12:02
  • تعداد بازدید خبر : 975
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رییس منطقه 6 سازمان بازرسی در نشست شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر:

بازرسی‌کل اصفهان در کنار دستگاه‌ها و مسئولین است

رییس منطقه 6 سازمان بازرسی و بازرس‌کل استان اصفهان طی سفر به شهرستان شاهین‌شهر با شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان اصفهان، سیدمحمد مهدی طباطبایی بازرس‌کل استان اصفهان در این نشست که در محل شورای شاهین‌شهر برگزار شد، ضمن تبریک انتخاب شهردار جدید و ابراز امیدواری برای موفقیت وی، سیاست‌های کلی بازرسی‌کل استان اصفهان را تشریح و بر جلوگیری از تضییع حقوق‌عامه و بیت‌المال تاکید کرد.

بازرس‌کل استان اصفهان با اشاره به مشکلات موجود در جامعه در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی توجه جدی به حفظ سرمایه‌ها را جز الزامات کار بیان کرد.

رییس منطقه 6 سازمان بازرسی با بیان اینکه تمامی مسائل بیان شده از سمت بازرسی‌کل استان نتیجه سال‌ها تجربه است، تصریح کرد: امور بایستی در یک چارچوب و قاعده انجام شود. بسیاری از اقدامات ممکن است در ابتدا منافعی داشته باشد ولیکن در آینده عامل اصلی گرفتاری‌ها و قطعا مشکل‌آفرین خواهد شد و خسارت‌هایی را در پی دارد.

وی همچنین توجه به مسائل فرهنگی، هوشمندسازی و تسهیل فرآیندها، پاسخگویی به مردم، اصلاح ساختارها و بروزرسانی آن‌ها، مناسب سازی امکانات و خدمات شهری، دقت و توجه به طرح تفضیلی شهر و آماده‌سازی زیرساخت‌ها قبل از هرگونه ساخت وساز را از ضروریات و موارد مهم شهرداری عنوان کرد.

طباطبایی به ظرفیت‌های شاهین‌شهر اشاره و استفاده از این ظرفیت‌ها را ضروری دانست و گفت: برنامه‌ریزی دقیق و منطبق با ضوابط و اجرای دقیق و نظارت مستمر، نتیجه کار را موثرتر خواهد کرد.

بازرس‌کل استان اظهار داشت: باید به تغییر کاربری‌ها به خصوص در محدوده آثار تاریخی و مذهبی دقت کرد.

وی توجه به حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی و گردشگری را مهم برشمرد و اظهار داشت تعیین‌تکلیف پروژه‌ها بر اساس الویت، پالایش نیروها براساس تعهد و تخصص، شفاف‌سازی در اجرای دقیق ضوابط و حفظ منافع شهرداری، توسعه و ارتقا خدمات شهری مخصوصا در نواحی حاشیه شهر، توجه جدی به پدافند غیرعامل، تلاش در جهت اصلاح نگاه مسئولین به شهرداری به عنوان موسسه مالی و تقویت واحدهای بازرسی- حراست – ذی‌حساب شهرداری و پلیس ساختمان از وظایف مهم و جدی شهرداری است که اعضاء شورا شهر باید وظایف نظارتی خود را به صورت مستمر داشته باشند.

بازرس‌کل استان اصفهان تصمیمات خلق‌الساعه و سلیقه‌ای را آفت کار اجرا دانست و گفت: دقت شود تمام اقدامات و برنامه‌ها بر اساس ضوابط انجام شود.

رییس منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور در پایان با اشاره به این موضوع که مجموعه بازرسی‌کل استان اصفهان در کنار دستگاه‌ها  و مسئولین است تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که دستگاه‌ها باید نسبت به تقویت واحدهای نظارتی درون سیستمی خود توجه ویژه داشته باشد و قطعا بازرسی‌کل استان اصفهان در کنار دستگاه‌ها و مدیران می‌باشد و نه در مقابل آنها و مکاتبات، مذاکرات و جلسات انجام شده و اقدامات صورت گرفته گواه بر این موضوع است.

در ابتدای این جلسه که به دعوت شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر انجام شد رییس شورای شهر شاهین شهر ضمن خوش‌آمدگویی و ابراز خرسندی از برگزاری جلسه به مشکلات و دغدغه‌های شورا اشاره کرد و سپس شهردار شاهین‌شهر و اعضای شورای شهر مشکلات را تشریح کردند.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -