سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/09/09 - 10:56
  • تعداد بازدید خبر : 267
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید شبانه بازرس‌کل استان سیستان و بلوچستان از بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان

بازرس کل استان سیستان و بلوچستان در راس یک هیات بازرسی به صورت سرزده و شبانه از بخش‌های مختلف بیمارستان فوق تخصصی علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی استان سیستان و بلوچستان، در این بازدید که در ساعت 22 و 30 دقیقه شب و با هدف بررسی نحوه ارائه خدمات درمانی و رسیدگی به بیماران بستری انجام شد، محمدرضا شهریاری‌نژاد بازرس کل استان از بخش‌های، NICU، جراحی زنان و مردان و اورژانس بازدید به عمل آورد.

بازرس کل استان ضمن قدردانی از کادر درمان بیمارستان با تعدادی از بیماران بستری در هر بخش گفتگو، و در خصوص میزان رضایت از دریافت خدمات درمانی در این بیمارستان سؤال کرد.

بازرس کل استان سیستان و بلوچستان در ادامه طی نشستی با مدیران بیمارستان، کمبود تجهیزات موجود و مشکلات بیمارستان را بررسی کرد.

بازرس‌کل استان با اشاره به اینکه حوزه درمان یکی از پرچالش‌ترین حوزه‌ها در سطح دانشگاه‌ها است، اظهار داشت: دانشگاه‌هایی که به لحاظ میزان برخورداری از امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی و... وضعیت مناسب‌تری دارند، چالش‌های آنان کمتر است و دانشگاه‌هایی همچون علوم پزشکی زاهدان که از میزان محرومیت بالایی برخوردارند، به دلیل ضعف در زیرساخت‌ها و امکانات و نیروی انسانی و... همواره با چالش مواجه هستند.

در پایان بازرس‌کل استان بر تأمین متخصص طب اورژانس، انجام مشاوره‌های به موقع و رفع کمبودهای دارویی به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیماران تأکید کرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -