سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/04/27 - 11:33
  • تعداد بازدید خبر : 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت بازرسی کل استان اردبیل؛

۵۰ میلیارد ریال وام به یکی از واحد های بزرگ تولیدی اردبیل اختصاص یافت/ تامین وام از صندوق ملی محیط زیست

به همت بازرسی کل استان اردبیل برای نخستین بار از محل صندوق ملی محیط زیست وام ۵۰ میلیارد ریالی به یکی از واحدهای بزرگ تولیدی اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان اردبیل، علی رمضان پوربازرس کل قضایی استان اردبیل از واحد صنعتی تولید کارتن در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل و خط بازیافت ضایعات کارتن و تولید انواع ورقهای کاغذی این کارخانه ۵ هزار متر مربعی که توانسته برای بیش از ۱۲۵ نفر از مردم بخصوص جوانان زمینه اشتغال را فراهم سازد، بازدید کرد.

در جریان این بازدید رمضان پور از نزدیک در جریان مشکلات این کارخانه بخصوص محل دفع پساب آن که موجب اختلال در فرآیند و توسعه این کارخانه و نیاز مبرم به تخصیص اعتبار لازم جهت احداث محل دفع پساب و بازگشت آن به چرخه تولید شده بود قرار گرفت.

وی سپس در جلسه ای که به همین‌منظور در سالن جلسات ساختمان خدمات شهرک صنعتی شماره ۲ تشکیل شد، در چارچوب قانون و در راستای حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال آفرینی، توسعه اقتصاد استان و همچنین عمل به شعار سال، با ارایه راهکارهای قانونی به مسئولان بانکی،از انان خواست برای نخستین بار در استان از طریق صندوق ملی محیط زیست مبلغ ۵۰ میلیارد ریال را به این واحد صنعتی و تولیدی برای تکمیل ساختمان نیمه کاره دفع پساب و بازگشت آن به بدنه تولید تخصیص داده شود.

انتهای پیام

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی