سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1393/12/02 - 15:57
  • تعداد بازدید خبر : 8832
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

گزارش مصور سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور به همراه رئیس قوه قضاییه به استان لرستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بازرسی استان لرستان رئیس سازمان بازرسی کل کشور صبح روز سه‌شنبه بیست و هفتم بهمن‌ماه به همراه رئیس و معاونان قوه قضائیه و رؤسای سازمان‌های تابعه قوه قضائیه برای بررسی وضعیت قضایی استان لرستان وارد خرم‌آباد شدند.

در این سفر در بدو حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور همراه دیگر مسئولین قوه قضائیه در گلزار شهدای شهر خرم‌آباد حضور یافت و با اهدای گل و غبارروبی مزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

حضور در کنگره "فخر نور" که به مناسبت گرامیداشت یاد شهیدان سید نورالدین و سید فخرالدین رحیمی از روحانیون مبارز پیش از انقلاب برگزار می‌شد از دیگر برنامه‌های سفر این هیأت به استان بود که صبح روز سه‌شنبه در مصلای الغدیر خرم‌آباد با حضور روحانیون و طلاب استان لرستان برگزار شد.

 

 

از دیگر برنامه‌های این هیأت دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان بود که این دیدار در سالن همایش‌های جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد.

همچنین رئیس سازمان بازرسی کل کشور به همراه رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای اداری حضور یافت و با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان لرستان دیدار کرد.

سراج صبح روز چهارشنبه به همراه انصاری مدیرکل بازرسی استان لرستان وارد شهر دوره چگنی شد و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان دوره چگنی با امام‌جمعه، فرماندار و رئیس دادگستری این شهرستان نیز دیدار کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیش از ظهر روز چهارشنبه در جلسه دیگری در شهرستان دوره با حضور انصاری مدیرکل بازرسی استان لرستان با قضات و کارمندان دادگستری شهرستان دوره چگنی دیدار کرد.

در این جلسه قضات و کارکنان دادگستری شهرستان دوره چگنی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و از رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواستار اقدامات لازم برای رفع مشکلات آن‌ها شدند.

پس از این جلسه ناصر سراج در جمع کارکنان اداره کل بازرسی استان لرستان حضور یافت و ضمن ایراد سخنانی به نقش بی‌بدیل سازمان بازرسی کل کشور در مبارزه با جرایم و تخلفات اشاره نمود و خواستار تدوین برنامه‌های بازرسی آتی بر اساس اولویت‌های استان شد.

وی در این سخنان توجه به استعداد ویژه استان در بخش کشاورزی و معدن و لزوم بازرسی و نظارت مؤثر بر این دو مقوله تأکید جدی نمود.

برنامه پایانی سفر ناصر سراج شرکت در جلسه شورای عالی قضایی کشور بود که عصر روز چهارشنبه در محل دادگستری لرستان برگزار شد. در پایان این جلسه پس از بررسی موارد احصایی از سفر رییس قوه قضائیه و سایر مشکلات قضایی استان در راستای برطرف نمودن این مشکلات 13 مصوبه به تأیید اعضای این شورا رسید.

 

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم