سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/12/15 - 15:27
  • تعداد بازدید خبر : 125
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیگیری تکالیف ادارات حوزه اقتصادی استان از سوی بازرس کل استان قم

جلسه‌ای با حضور مدیران‌کل امور مالیاتی، گمرکی، اموال تملیکی، بورس، شورای هماهنگی بانک‌ها (بانک ملی) و بیمه استان قم در محل بازرسی‌کل استان برگزار و در خصوص مباحث مختلف بحث و گفتگو شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان قم، حجت‌الاسلام محمود طالبی بازرس‌کل استان در این نشست ضمن تبریک ایام تاکید کرد: بانک‌های خصوصی موظفند ۵۰ درصد از منابع ملی که در استان جذب می‌کنند در این استان به مصرف برسانند.

بازرس کل استان قم با اشاره به گزارش‌های واصله در خصوص فرار مالیاتی اصناف گفت: فرار مالیاتی از سوی پزشکان مورد پیگیری قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه 95 درصد از در آمدهای مالیاتی استان از طریق غیر اصناف تامین و اصناف فقط ۵ درصد مالیات استان پرداخت می‌کنند، مدیران را موظف کرد مولدسازی کرده و پیگیری جدی در این زمینه داشته باشند و با اتخاذ تدابیر خاص جلوی فرارهای مالیاتی را بگیرند و موارد را از طریق اقتصاد دارایی به بازرسی‌کل استان گزارش کنند تا در چارچوب قوانین و مقررات موارد تخلف مورد رسیدگی قرار گیرد.

بازرس‌کل استان قم در ادامه اعلام کرد: به همان میزان که ما در برخورد با تخلف مدیران در اقتصاد دارایی و کارکنان ادارات تابعه و زیرمجموعه‌شان جدی هستیم به همان میزان حسن جریان امور، اصلاح فرایندها، برای بازرسی کل استان حائز اهمیت است.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -