سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/08/12 - 12:54
  • تعداد بازدید خبر : 145
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس سازمان بازرسی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

پیشنهادات سازمان‌ بازرسی مستند، مستدل، عملیاتی و لازم الاجرا است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه سفر به استان گلستان با آیت الله نور مفیدی نماینده محترم ولی فقیه در این استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه سفر به استان گلستان با آیت الله نور مفیدی نماینده محترم ولی فقیه در این استان دیدار کرد.

آیت الله نورمفیدی در این دیدار با اشاره به جایگاه نظارت و بازرسی در نهج البلاغه تاکید کرد که به سمت عملیاتی کردن گزارش ‌ها در سازمان بازرسی حرکت کنید.

وی از دیدارهای مردمی به عنوان یکی از اقدامات مهم در قوه قضاییه یاد کرد و از رئیس سازمان بازرسی خواست ضمن نظارت دقیق بر اجرای قوانین، زمینه‌های بروز فساد را شناسایی کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز در این دیدار با ابلاغ سلام ریاست محترم قوه قضاییه به اقدامات مهم دستگاه قضایی در دوران تحول و‌ تعالی از جمله احقاق حقوق عامه، دیدارهای مردمی، کاهش جمعیت کیفری و ... اشاره کرد.

دکتر خدائیان با بیان اینکه به همه بازرسان تاکید شده پیشنهادات سازمان‌ بازرسی مستند، مستدل و عملیاتی باشد، تصریح کرد: این پیشنهادات لازم الاجرا است و دستگاه‌ها باید به آن توجه کنند.وی به رویکرد پیشگیرانه سازمان بازرسی در دوره تحول و تعالی اشاره کرد.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی