سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/08/05 - 09:57
  • تعداد بازدید خبر : 242
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پی حادثه تروریستی در شیراز

در پی حادثه‌ تروریستی در شیراز که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم عزیزمان منجر شد، دکتر خدائیان در پیامی به خانواده‌های شهدای این حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار، تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در پی حادثه‌ تروریستی در شیراز که به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم عزیزمان منجر شد، دکتر خدائیان در پیامی به خانواده‌های شهدای این حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار، تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از مردم عزیزمان در حرم مطهر حضرت احمد بن‌ موسی علیه السلام به دست تروریست‌های مزدور و‌ دست نشانده استکبار جهانی، بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ایران اسلامی را آشکار و حقانیت ومظلومیّت ملت شریف ایران را نمایان کرد. این جنایتکاران وابسته به استکبار جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر، با رفتار وحشیانه و سلاح کشیدن بر روی مردان و زنان و کودکان بی‌گناه، هدف خود را ایجاد ناامنی در کشور عزیز ما قرار داده‌اند ولی به برکت خون شهدا و به کوری چشم دشمنان زبون و ایادی خبیث آن‌ها، ملت ایران راه خود را مقتدرانه ادامه خواهد داد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی و بخصوص مردم شهید پرور استان فارس و خانواده‌های معظم شهدای این حادثه تروریستی، برای ارواح طیبه شهدای والامقام علو درجات و رضوان الهی و برای مجروحین و مصدومین شفای عاجل را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی