سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/01/15 - 17:22
  • تعداد بازدید خبر : 127
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت رئیس سازمان بازرسی در پی تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی به کنسولگری ایران

دکتر خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پی تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق پیام تسلیت را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی که در چند ماه گذشته با حملات وحشیانه خود به کودکان، زنان و مردان غزه بیش از پیش منفور شده است، روز گذشته دست به اقدامی تروریستی، جنایتکارانه، ناجوانمردانه و بزدلانه زد و هفت تن از مستشاران نظامی و پاسداران حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه، را به شهادت رساند.

بی شک این اقدام کورکورانه و برخلاف موازین حقوق بین‌المللی رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی که در سایه حمایت و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و در راس آن‌ها آمریکای جنایتخوار صورت گرفت، نفرت همه  انسان‌های مؤمن و آزاده جهان را از این رژیم جعلی، بیش از پیش برانگیخته و زودتر به عمر منحوس آن پایان خواهد بخشید.

اینجانب ضمن محکومیت شدید حمله موشکی رژیم سفاک صهیونیستی به محل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت مستشاران سرافراز ایران اسلامی، سرداران رشید اسلام محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاجی رحیمی و افسران شهید حسین امان‌اللهی، سید مهدی جلالتی، محسن صداقت، علی‌ آقا بابایی و سید علی صالحی روزبهانی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، مبارزان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان و خانواده‏‌های گرانقدر این شهیدان والامقام تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی