سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/03/14 - 07:52
  • تعداد بازدید خبر : 388
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت رئیس سازمان بازرسی به مناسبت سی و سومین سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، رئیس سازمان بازرسی کل کشور به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام دکتر خدائیان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

چهاردهم خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و یادآور حماسه جاودان ملت غیور ایران اسلامی است که با نام و اندیشه وراه ایشان پیوندی جاودانه دارد. امام خمینی (ره) با ایمان، صلابت و شجاعت بی نظیر در مقابل استبداد شاهنشاهی ایستادند، انقلاب بزرگ اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) رقم زدند و با توکّل به خدا، ایمان به مردم و استناد به معرفت عمیقی که از دین داشتند، مردمسالاری دینی را در جامعه تحقق بخشیدند.

ملت بزرگ ایران  اسلامی امروز به برکت قیام امام خمینی (ره) و تمسک جستن به اندیشه‌های ناب آن رهبر فرزانه انقلاب  و با درایت و هوشیاری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی )که مهمترین شاخصه‌های مکتب سیاسی امام راحل (ره) در سیره معظم له تبلور یافته است، به مسیر پیشرفت خود ادامه داده و با خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان، قله‌های موفقیت را یک به یک طی می‌کند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به ملت شریف ایران اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  گلگون کفن انقلاب اسلامی علی الخصوص شهدای حماسه ۱۵ خرداد ۴۲، از خداوند متعال سربلندی و موفقیت بیش از پیش ایران اسلامی را خواستارم.

ذبیح الله خدائیان
رئیس سازمان بازرسی کل کشور

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی