• تاریخ انتشار : 1399/01/09 - 13:38
  • تعداد بازدید خبر : 540
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک حجت‌الاسلام درویشیان به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را به سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان در پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را به  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:


 

 

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار سلامی

فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛

       سوم شعبان سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و حق، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که امام راحل به نیکی این روز را روز پاسدار نامگذاری نمودند، چراکه مجاهدت‌ها و حماسه آفرینی‌های پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تا کنون در حفظ انقلاب اسلامی و تفکر انقلابی چشمگیر بوده و شایسته تقدیر و تجلیل است.

اینجانب ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت امام‌حسین علیه‌السلام و اعیاد شعبانیه، روز پاسدار را به همه نیروهای مؤمن، انقلابی و جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام عظمای ولایت اهتمامی جدّی ورزیده‌اند، تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجّهات حضرت ولی‌عصر(عج)، از درگاه ایزد منان خواستارم.

                                                                       حسن درویشیان

                                                         رئیس سازمان بازرسی کل کشور

 

 

 

 

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم