سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/10/04 - 13:42
  • تعداد بازدید خبر : 915
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین‌المللی سازمان بازرسی مطرح کرد:

پاسخگویی به روز دفتر حوزه ریاست به مکاتبات/ نقش مهم سازمان بازرسی در آموزش و تربیت نیروی متخصص با رویکرد بین‌المللی در زمینه مبارزه با فساد

بهادر پیرامون حوزه بین‌الملل بیان داشت: سازمان بازرسی کل کشور در برخی از سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی عضو است که در نتیجه آن توانسته نظرات و آخرین دستاوردهای بین‌المللی این سازمان را به جهانیان معرفی و با تاسیس آکادمی آمبودزمان آسیایی زمینه آموزش و تربیت نیروی متخصص با رویکرد بین‌المللی در زمینه مبارزه با فساد را فراهم نماید.

مهدی بهادر مدیرکل دفتر ریاست، روابط‌عمومی و همکاری‌های بین‌المللی سازمان بازرسی در نشست رئیس سازمان بازرسی با مدیران حوزه ریاست، ضمن اشاره به حساسیت بالای کار در این اداره‌کل، تأکید کرد که این بخش باید سرآمد همه واحدهای سازمان باشد.

وی با اشاره به بازدید خود از سازمان و واحدهای دبیرخانه، روابط عمومی و امور بین‌الملل و احصای نقاط قوت و ضعف، لزوم ساماندهی و یکپارچه سازی دبیرخانه مرکزی را خواستار شد.

مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین‌المللی سازمان بازرسی به ارائه آماری در مورد مکاتبات صورت گرفته در سال جاری پرداخت.

بهادر به تشریح عملکرد اداره روابط عمومی در دو بخش رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی و فرهنگی و تبلیغاتی پرداخت و اهم اقدامات صورت گرفته را مورد اشاره قرار داد.

مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین‌المللی سازمان بازرسی در پایان از نگاه متعالی ریاست عالی سازمان نسبت به حوزه ریاست تقدیر کرد.

انتهای پیام/

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی