سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/01 - 16:10
  • تعداد بازدید خبر : 300
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در پی دستور رئیس قوه قضاییه و تاکید رئیس سازمان بازرسی؛

نشست کارگروه مشترک سازمان بازرسی و مجلس در خصوص اجرای قانون ارتقاء سلامت نظام اداری برگزار شد/ اقدامات مهم بازرسی در راستای نظارت بر اجرای این قانون

در پی دستور رییس قوه قضائیه و تأکید رییس سازمان بازرسی کل کشور، نشست کارگروه مشترک سازمان بازرسی و مجلس در خصوص اجرای قانون ارتقاء سلامت نظام اداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در پی دستور رییس قوه قضائیه و تأکید رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر تشکیل کارگروه مشترک سازمان بازرسی کشور و مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرای قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد؛ جلسه کارگروه مذکور در معاونت نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد.

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور در این جلسه که با حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد ضمن تقدیر از غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدامات رژیم منحوس صهیونیستی، اظهار کرد؛ امیدواریم این اقدامات منجر به آزادسازی قدس شریف شود.

محمدمهدی بلندیان، سازمان بازرسی کل کشور را به عنوان عالی­ترین دستگاه نظارتی کشور، سردمدار ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد دانست و بیان کرد؛ در دوره تحول قوه قضائیه و دوره جدید سازمان بازرسی اقدامات مهم و اثربخشی در زمینه ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد صورت پذیرفته است.

در جریان این نشست طلوعی رئیس مرکز رسیدگی به شکایات، هدایت­ فر مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات، مهرورز بازرس ­کل وزارت کشور و شهرداری­ها و واحدی سرپرست بازرسی امورخارجه، مجلس، ریاست جمهوری و واحدهای تابعه گزارشاتی را پیرامون اقدامات سازمان درخصوص ماده 25 قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد ارائه کردند.

نمایندگان مجلس نیز به بیان توضیحاتی در خصوص عدم اجرای صحیح قانون در برخی دستگاه­‌های اجرایی پرداختند و از سازمان بازرسی به عنوان سازمانی پیشتاز در اجرای قانون و نظارت بر حسن اجرای آن یاد کردند.

بنابراین گزارش، تاکنون چهار جلسه کارگروه مشترک سازمان بازرسی کشور و مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرای قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در این سازمان برگزار شده است.

انتهای پیام/

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی