سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/03/06 - 11:36
  • تعداد بازدید خبر : 181
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هم اندیشی بازرس کل استان ایلام با مدیران دو مجموعه

بازرس کل استان ایلام در دیدارهایی جداگانه با مدیر کل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش و مدیر بنیادمسکن انقلاب اسلامی این استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان ایلام، مالک روشنی بازرسی کل استان در نشست با مدیرکل آمورش و پرورش به اهمیت جایگاه آموزش و پرورش در سرنوشت و آینده کشور اشاره کرد و گفت: تربیت و آموزش جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان این کشور در مدارس می باشدچرا که فرزندان ما بهترین زمان  بیشتر وقت و را در طول شبانه روز در مدرسه سپری می کنند‌. این قشر مستعد یادگیری و آموزش و تربیت هستند. می طلبد آموزگاران و دست اندرکاران تعلیم و تربیت فرصت را مغتنم شمرده و تمام تلاش خود رادر جهت تعلیم و تربیت با نگاه به آموزه های دینی بکار گیرند.

برگزاری جلسه هم اندیشی بازرسی کل استان ایلام با مدیرومعاونین بنیادمسکن انقلاب اسلامی

بر اساس این گزارش مالک روشنی بازرس کل استان ایلام در دیدار با مدیر و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به افتتاح حساب 100 امام (ره) و تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی امر ساخت مسکن در روستاها بر تلاش جدی و نظارت دقیق خود با توجه به تورم سرسام آور اجاره مسکن تاکید و اظهار کرد؛ انتظار از مجموعه شما این است که پروژه های مسکن ملی ونهضت ملی مسکنی که در حال انجام دارید در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسانید چراکه این موضوع باری بزرگ را از روی دوش طبقه ضعیف جامعه خواهد برداشت.

وی گفت یکی از مشکلات مهم در حوزه ساخت وسازهای غیرمجاز در روستاها عدم ارائه طرح هادی به دیگر نهادها و دستگاههای متولی من جمله امور اراضی و منابع طبیعی وهماهنگی فی مابین دستگاههای مرتبط می باشد ورفع این خلاء نه تنها موجب جلوگیری از زمین خواری و تغییر کاربری غیر مجاز میشود بلکه درکاهش آمار ورودی پرونده به دستگاه قضایی نیز موثر است.

محبی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز ضمن تشکر از مجموعه همکاران اداره کل بازرسی استان گزارشی از عملکرد یک ساله بنیاد مسکن ایلام در زمینه های مختلف و همچنین مشکلات و موانع پیش رو به سمع نظر حاضرین در جلسه رساند

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -