سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/12/15 - 15:34
  • تعداد بازدید خبر : 143
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ملاقات مردمی بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

سی و ششمین ملاقات مردمی بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدمهدی صالحی بازرس کل استان به مدت 6 ساعت در سالن جلسات این بازرسی‌کل به درخواست‌های مردمی پاسخ داد.

در این دیدار بازرس کل استان ضمن شنیدن مطالبات و درخواست‌های مطرح شده توسط مراجعه کنندگان دستورات لازم به صورت کتبی و تلفنی برای 43 نفر از آنان را صادر کرد.

بازرس کل استان گفت: این دیدار به منظور آشنایی بیشتر با نیاز‌ها و مطالبات مراجعان و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم انجام شد.

صالحی در حاشیه این دیدار گفت: عمده مباحث مطرح شده از سوی مردم در این ملاقات چهره به چهره در حوزه‌های منابع طبیعی و امور اراضی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرداری‌ها بود که دستورات لازم در خصوص رسیدگی به موارد مطرح شده از سوی ملاقات کنندگان به صورت مکتوب به سربازرسان و بازرسان گروه‌های مختلف صادر شد.

گفتنی است ملاقات عمومی دوشنبه هر هفته در بازرسی کل استان برگزار می شود و مردم می توانند بی واسطه مسائل و مشکلات خود را با بازرس کل استان در میان بگذارند و یا به ادرس 136bazresi.ir مراجعه نمایند و شکایت و در خواست‌های خود را ثبت نمایند تا به درخواست‌های آنان رسیدگی شود.

بر پایه این خبر؛ سی و ششمین ملاقات مردمی بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف بررسی مشکلات آنها برگزار شد.

انتهای پیام//

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -