سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/29 - 14:20
  • تعداد بازدید خبر : 90
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

معاون راهبردی سازمان بازرسی: حضور سازمان بازرسی در نمایشگاه کتاب اقدامی بسیار هوشمندانه است/ توجه به مقوله آموزش و پژوهش در سازمان بازرسی دلالت بر تقویت نگاه علمی و برنامه‌ای در ماموریت‌های نظارت و بازرسی دارد

معاون راهبردی و مدیریت منابع سازمان بازرسی کل کشور از غرفه انتشارات سازمان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، علی هادی معاون راهبردی و مدیریت منابع سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه بازدید از غرفه انتشارات سازمان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ضمن تقدیر از عملکرد دست اندرکاران غرفه سازمان گفت: حضور سازمان بازرسی کل کشور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اقدامی بسیار هوشمندانه است و توجه به مقوله آموزش و پژوهش در سازمان بازرسی دلالت بر تقویت نگاه علمی و برنامه‌ای در ماموریت‌های نظارت و بازرسی دارد.

وی خاطرنشان کرد: حضور سازمان بازرسی کل کشور در عرصه‌های فرهنگی مانند نمایشگاه کتاب گام مهمی است که در جهت رویکرد سازمان بازرسی مبنی بر مبارزه با فساد و ارتقای سلامت اداری با کمک مردم صورت گرفته است.

معاون راهبردی و مدیریت منابع سازمان بازرسی کل کشور ابراز امیدواری کرد انتشارات سازمان بازرسی کل کشور با تجاربی که در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران پیدا کرده بتواند در دوره‌های آینده با قدرت بیشتری حضور پیدا کند.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی