- بازدید بازرس کل استان زنجان از شرکت تولیدی پارسیان 04/05/08
- سازمان بازرسی کل کشور نحوه تأمین تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی را بررسی کرد 04/05/08
- گزارش صدا و سیما از مطالبه ای که با ورود سازمان بازرسی به نتیجه رسید؛ واگذاری زمین های رایگان قانون جوانی جمعیت به متقاضیان زنجانی 04/05/07
- بازرس کل استان گیلان: شهرکهای صنعتی یک فرصت برای اشتغالزایی و از بین بردن فقر در جامعه است 04/05/07
- حضور بازرس کل استان قم در نشست بازرسان ستاد امر به معروف استان/ تاکید طالبی بر ضرورت تخصصی شدن فعالیت بازرسان 04/05/07
- بررسی مشکلات کاهش فشار و قطعی آب تهران از سوی سازمان بازرسی کل کشور/ ضرورت تسریع در رفع مشکلات موجود و پاسخگویی مؤثر به شهروندان 04/05/06
- بازرس کل بانکها و بیمه سازمان بازرسی با حضور سرزده در بانکها نحوه عملکرد شعب در رابطه با فروش ارز اربعین را بررسی کرد/ ارائه پیشنهادهای لازم به منظور تسریع در ارائه خدمت به زائرین 04/05/05
- عیادت بازرس کل قضایی استان سیستان و بلوچستان از مجروحان حادثه تروریستی زاهدان 04/05/05
- بازدید بازرس کل استان قم از پروژه در حال احداث واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت ۷۰۰ هزار قطعهای 04/05/05
- بازرسکل قضایی آذربایجانغربی تاکید کرد: ضرورت مدیریت مصرف و همکاری بینبخشی برای عبور از بحران کمآبی در حوزه سد بوکان 04/05/05
در پی ورود بازرسی کل استان کردستان و همکاری دستگاههای متولی؛
مشکل فاضلاب منازل مسکونی شهرک کوثر در کمتر از 2 ماه حل شد
با ورود و پیگیری بازرسی کل استان کردستان و همکاری شهرداری و شرکت آب و فاضلاب این استان، مشکلات اهالی شهرک کوثر در کمتر از دو ماه حل شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، جمعی از اهالی شهرک کوثر گریزه با مراجعه به بازرسی کل استان کردستان، مشکلاتی را پیرامون وضعیت فاضلاب این شهرک مطرح کردند.
بازرسیکل استان کردستان در راستای وظایف سازمانی پس از دریافت شکایت اقدام به بازدید میدانی، برگزاری جلسات متعدد با دستگاههای اجرایی متولی کرده و شهرداری سنندج و شرکت آب و فاضلاب نیز مکلف به رفع سریع معضل شدند.
در نتیجه این پیگیریها، مشکل فاضلاب در کمتر از دو ماه مرتفع شد.
بازرسی کل استان کردستان در این رابطه عنوان کرد: سرعت در خدمترسانی به مردم و ایجاد اعتماد عمومی یکی از رویکردهای بازرسیکل استان کردستان بوده تا از این طریق ضمن ایجاد سرمایه اجتماعی، فرهنگ تکریم ارباب رجوع و خدمتگذاری نهادینه شود.
