سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/06/11 - 10:07
  • تعداد بازدید خبر : 36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با ورود بازرسی استان فارس؛

مشکل تامین سوخت مجتمع فروآلیاژ در فارس رفع شد/ تثبیت اشتغالزایی 1200 نفر در این واحد تولیدی

با ورود بازرسی کل استان فارس مشکل تامین سوخت مجتمع فروآلیاژ رفع شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، بازرس کل استان فارس از رفع مشکل تامین سوخت مجتمع فروآلیاژ با ورود بازرسی این استان خبرداد.

کاظم اکرمی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های سازمان بازرسی کل کشور در دوران تحول و تعالی حمایت از تولید ملی و سرمایه گذاری مشروع است به اقدامات بازرسی در راستای حمایت از مجتمع فروآلیاژ اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال، بازرسی کل استان فارس از طریق بازدیدهای میدانی و در قالب بازرسی برنامه‌ای کلان با موضوع نحوه تعیین سهمیه، تخصیص و مصرف نفت گاز و بنزین، پیرامون تخصیص ماهانه سوخت به مجتمع فروآلیاژ رباط اقدامات گسترده‌ای انجام داد.

وی با یادآوری این موضوع که حمایت از تولید داخلی  با جدیت در بازرسی استان فارس دنبال می‌شود، افزود: با ورود بازرسی استان فارس سهمیه سوخت این واحد تولیدی از 136 هزار لیتر به 198 هزار لیتر سوخت نفت گاز افزایش یافت که رفع مشکل مجتمع فروالیاژ را به همراه داشت.

بازرس کل استان فارس میزان  سرمایه گذاری این واحد تولیدی را بالغ بر 2000 میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: با ورود و پیگیری در زمینه رفع مشکلات مجتمع فروآلیاژ، اشتغال 1200 نفر در استان فارس محقق گردید.

انتهای پیام/

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی