سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/04/04 - 11:29
  • تعداد بازدید خبر : 170
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس‌کل کهگیلویه و بویراحمد؛

مسائل و اتفاقات کهگیلویه و بویراحمد رصد و با جدیت پیگیری شود

نشست شورای اداری بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه با حضور بازرس‌کل و کارکنان صف و ستاد در سالن جلسات این بازرسی کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، به بررسی جایگاه قانونی قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور و همچنین تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های نوین دستگاه قضایی در راستای شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) و تشریح اقدامات انجام شده در اجرای سند تحولقضایی پرداخت.

محمد مهدی صالحی با بیان اینکه مهمترین وظیفه دستگاه قضائی و سازمان بازرسی رعایت عدالت، حقوق عامه و مبارزه با فساد است،گفت: تلاش و زحمت شبانه روزی همکاران در زمینه مبارزه با فساد قابل تقدیر است، که امیدواریم آموزش‌هایی که براساس نیازسنجی حوزه‌های کاری در سازمان پیش بینی شده جدی گرفته شود تا با تسلط کامل بر قوانین در امر مبارزه با فساد عملکرد مطلوبتری ارائه‌دهیم.

وی تاکید کرد: بازرسان همواره باید مسائل و اتفاقات سطح شهر و استان را رصد کرده و با جدیت مشاهدات عینی را بررسی نموده تا با چاره اندیشی بتوانند مطالبات و خواسته های مردم را پیگیری کنید.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نسبت به مطالبات و خواسته‌های مردم حساس باشید و در جهت رفع مشکلات آنها تلاش کنید، یادآور شد: بازرسان باتوجه به شعار سال در حوزه‌های مختلف کاری خود، جهت افزایش تولید در راستای وظایف قانونی، همه تلاش و توان خود را بکار گرفته و بازدیدهای سرزده از کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی را در دستور کار قرار دهند.

برپایه این خبر؛ نشست شورای اداری بازرسی‌کل استان به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار و در این نشست بازرس کل استان از بازرسان خواست اجرای پیشنهادات کاربردی را در دستگاه‌های اجرایی با جدیت پیگیری کنید.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -