سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/29 - 19:33
  • تعداد بازدید خبر : 196
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیرکل دفتر بررسی و تنقیح گزارش‌های سازمان بازرسی: سازمان بازرسی به صورت تخصصی و کاربردی نتیجه پژوهش‌های خود را به منصه ظهور رسانده است

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، محمد باقری کمار مدیرکل دفتر بررسی و تنقیح گزارش‌های سازمان بازرسی در جریان بازدید از انتشارات سازمان بازرسی در نمایشگاه کتاب، از تلاش‌های ارزشمند و دیرینه مرکز آموزش سازمان بازرسی به ویژه در سالهای اخیر که یک انسجام و نظم مناسبی پیدا کرده است، قدردانی کرد.

وی افزود: علی‌رغم مطالعه‌ ای که درباره انتشارات دیگر دستگاه‌های نظارتی دارم شاید کمتر دستگاهی مثل همکاران ما در سازمان بازرسی تا این اندازه تخصصی و کاربردی آمده اند و نتیجه پژوهش‌های خود را به منصه ظهور رساندند.

مدیرکل دفتر بررسی و تنقیح گزارش‌های سازمان بازرسی ابراز امیدواری کرد جامعه علمی بیشتر این منابع و مراجع را مدنظر قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سازمان بازرسی یک سری ماموریت‌های تخصصی و چند وجهی دارد و بر همه نظامات اداری و دستگاه‌های اجرایی نظارت دارد، اگر در داخل هر یک از بازرسی‌های امور و استانی موارد مبتلابه را شناسایی و استخراج کرده و به صورت موردی تالیف صورت گیرد کار بسیار تخصصی و ارزشمند خواهد بود.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی