سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/03/26 - 10:21
  • تعداد بازدید خبر : 247
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با بازرسان و کارکنان بازرسی قم تاکید کرد؛

لزوم ورود بازرسی به موضوعات مهم و دغدغه‌های مردم به منظور خشکاندن ریشه‌های فساد/ بازرسان باید مشکلات هر استان را شناسایی کنند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر لزوم ورود بازرسی به موضوعات مهم تاکید کرد و گفت: در بازرسی‌ها باید به مسائلی که دغدغه مردم است ورود کرد و ریشه‌های فساد را خشکاند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر خدائیان در جریان سفر رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضائی به استان قم در دیدار با بازرسان و کارکنان بازرسی کل این استان با اشاره به جایگاه مهم سازمان بازرسی در قانون اساسی و قوانین عادی بیان کرد: این سازمان چشم حکومت است و اگر در راستای انجام وظایف خود کوتاهی کند، در پیشگاه خداوند مسئول است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بازرسی‌ها باید مستدل، دقیق و مستند باشد خواستار مطالعه دقیق قوانین و مقررات مربوط به هر مجموعه قبل از ورود به موضوعات و مسائل آن شد و تاکید کرد؛ بازرسان باید دقیق و مسلط با موضوعات برخورد کنند؛ چرا که این تسلط ارتقای سازمان را به همراه دارد.
 
رئیس سازمان بازرسی بر لزوم ورود بازرسان به موضوعات اساسی و امورات مهمی که ریشه فساد را خشک می‌کنند، تاکید کرد و افزود: بازرسان هر استان باید با شناخت دقیق مسائل، مشکلاتی که دغدغه مردم است را مشخص و با ورود به موقع، سوجریانات را شناسایی و با آن‌ها برخورد کند.
 
در این نشست رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان مشکلات بازرسان و کارکنان بازرسی کل استان قم قرار گرفت.
کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی