سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/13 - 15:29
  • تعداد بازدید خبر : 159
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس سازمان بازرسی در شورای اداری شهرستان پارسیان مطرح کرد؛

لزوم ایجاد بستر لازم برای مشارکت بخش خصوصی در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان/ موضوع پرداخت مالیات آلایندگی پیگیری می‌شود

رئیس سازمان بازرسی بر پیگیری اعضای شورای تامین شهرستان پارسیان برای تسریع در ساخت منطقه ویژه و فراهم ساختن بستر لازم برای مشارکت بخش خصوصی، تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر خدائیان با حضور در شورای تامین شهرستان پارسیان با ابلاغ سلام ریاست قوه قضاییه، ظرفیت بالای این شهرستان در رشد و توسعه کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار توجه بیشتر به این منطقه شد.

وی با اشاره به بازدید از منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان و ظرفیت‌های قابل توجه این منطقه، تاکید کرد که اگر این منطقه آباد و بخش خصوصی وارد میدان شود، آثار محرومیت رفع خواهد شد و نخبگان از سراسر کشور در این منطقه حضور می‌یابند.

رئیس سازمان بازرسی بر پیگیری اعضای شورای تامین برای تسریع در ساخت منطقه ویژه و فراهم ساختن بستر لازم برای مشارکت بخش خصوصی، تاکید کرد.

دکتر خدائیان با اشاره به گلایه برخی از شهروندان پارسیانی مبنی بر موات اعلام شدن تعدادی از اراضی به شهرستان تاکید کرد که مسئولان شهرستان موضوع را به صورت همه جانبه پیگیری کنند.

وی همچنین پیرامون موضوع پرداخت مالیات آلایندگی، تصریح کرد: این قانونی است که باید اجرا شود و همه باید تابع قانون باشیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: لازم است در این زمینه کمیسیون‌ها در مرکز یا استان مطابق قانون تشکیل شود.

دکتر خدائیان خاطرنشان کرد: مطابق ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده در این زمینه ترتیباتی در نظر گرفته شده و باید دستورالعمل‌های مربوطه تصویب شوند و سازمان حفاظت محیط زیست واحدهای آلاینده را اعلام کند که این موضوع پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی