سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/04/07 - 11:52
  • تعداد بازدید خبر : 428
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با ششمین روز از هفته قوه قضاییه و با دستور دکتر خدائیان صورت گرفت؛

قائم مقام و معاونان سازمان بازرسی با حضور در 6 مسجد جامع تهران به درخواست‌های مردمی رسیدگی کردند

همزمان با ششمین روز از هفته قوه قضاییه قائم مقام و معاونان سازمان بازرسی کل کشور به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردمی در شش مسجد جامع تهران حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، همزمان با ششمین روز از هفته قوه قضاییه قائم‌مقام و معاونان سازمان بازرسی کل کشور به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردمی در شش مسجد جامع تهران حضور پیدا کردند.

بر اساس این گزارش، احمد رحمانیان قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با حضور در مسجد جامع ابوذر در منطقه 14 تهران پاسخگوی درخواست‌های نمازگزاران این مسجد شد.

 

همچنین احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور در مسجد النبی در منطقه ولنجک تهران شکایات  مردمی را رسیدگی کرد.

 

مصطفی علی اصغرپور معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی نیز پیش از اذان مغرب با حضور در مسجد جامع پیامبر اعظم(ص) در شهرک شهید بهشتی تهران به درخواست ها و شکایات مردمی رسیدگی کرد.

 

محمد مهدی بلندیان معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان نیز به همراه سربازرسان این معاونت با حضور در مسجد جامع نارمک در منطقه 8 تهران میز خدمت برگزار کرد و به درخواست های نمازگزاران رسیدگی کرد.

 

 غلامرضا خدادادی بازرس کل امور آموزشی و پژوهشی سازمان و کارشناسان این بازرسی کل نیز به نمایندگی از معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در مسجد الرضا(ع) در منطقه دیباجی تهران حضور یافتند و به درخواست های نمازگزاران رسیدگی کرد.

 

کارشناسان مرکز نظارت همگانی و رسیدگی به شکایات مردمی نیز از سوی معاونت حقوقی، نظارت همگانی و امور مجلس با حضور در مسجد باب الحوائج(ع) منطقه فلاح 17 تهران به شکایات مردمی رسیدگی کردند.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی