سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1394/02/29 - 14:25
  • تعداد بازدید خبر : 6562
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سراج در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

ریاست قوه قضائیه شخصاً پرونده‌های مفاسد اقتصادی را پیگیری می‌کند

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ناصر سراج در جریان سفر به استان قزوین با حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها را ملجأ و پناهگاه مردم دانست و گفت: از بازرسان کل در استان‌ها خواسته‌ام که با نمایندگان ولی‌فقیه ارتباط نزدیک داشته باشند تا گزارش‌هایی که از سوی مردم به دست ایشان می‌رسد، دریافت کرده و رسیدگی کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با اشاره به وضعیت فساد در استان قزوین، اظهار داشت: با وجود اینکه فسادهایی در این استان وجود دارد، اما نسبت به کل کشور، این استان نسبتاً فسادهای کمتری دارد.

سراج با بیان اینکه مقام معظم رهبری در کمتر سخنرانی خود بوده که در مورد اقتصاد صحبت کنند اما از وضعیت فساد اقتصادی گله نکنند، خاطرنشان کرد: باید فرامین رهبر معظم انقلاب را در این زمینه هرچه سریع‌تر اجرایی کرده و فکری به حال مفاسد اقتصادی و زمین‌خواری و کوه‌خواری کنیم.

وی تصریح کرد: بنای قوه قضائیه این است که با فساد در هر سطحی برخورد کند و بر همین اساس آیت‌الله آملی لاریجانی شخصاً پرونده‌های مفاسد اقتصادی را پیگیری می‌کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: قوه قضائیه برای مبارزه با مفاسد، قضات ویژه‌ای را تربیت‌کرده و همچنین امیدواریم در این زمینه با نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات همکاری خوبی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدینی نیز در ادامه این دیدار اظهار داشت: انتظار حضور حضرت‌عالی در قزوین را می‌کشیدیم و برای موفقیت شما در انجام مأموریت‌های محوله، دعا می‌کنیم.

وی افزود: از زمان‌های قدیم نام شما را همواره در همراهی با انقلاب می‌شنیدیم و امیدواریم در این مسیر موفق باشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: در این قبیل مشاغل حساس به افرادی نیاز داریم که در مسیر حق پافشاری کنند و نگرانی و ترس نداشته باشند.

وی اجرای فرامین مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با فساد را ضروری دانست و گفت: شفافیت اطلاعاتی و به‌کارگیری فناوری‌های روز و دولت الکترونیک می‌تواند در کاهش وقوع فساد مؤثر باشد.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم