سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/08/13 - 09:03
  • تعداد بازدید خبر : 150
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
در جریان بازدیدهای قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در سفر به گلستان صورت گرفت

رفع مشکل تعزیراتی مجموعه تولیدی کاسپین طلایی چیکا/ماموریت به بازرسی گلستان برای پیگیری دلایل عدم پرداخت مطالبه یک واحد تولیدی

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور و سرپرست معاونت امور تولیدی این سازمان در جریان سفر رئیس سازمان بازرسی به گلستان، از مجموعه تولیدی کاسپین طلایی چیکا و کارخانه صنعت پروفیل بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در جریان سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان گلستان احمد رحمانیان با حضور در مجموعه تولیدی کاسپین طلایی چیکا گنبدکاووس از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

وی از تولید به عنوان یکی از موضوعات مهم کشور یاد کرد و‌ گفت: سازمان بازرسی کل کشور وظیفه خود می داند که در این جنگ اقتصادی از واحدهای تولیدی در راستای انجام وظایف نظارتی خود حمایت کند.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه مجموعه قضایی استان و دستگاه های نظارتی به ویژه سازمان بازرسی حامی سفت و سخت تولید کننده است، ادامه داد: این سازمان حمایت از واحدهای تولیدی را به عنوان یک اولویت در دستور کار دارد و در این میان چنانچه سوجریان و فسادی باشد برخورد می کند.

دکتر رحمانیان با اشاره به اینکه سازمان بازرسی حمایت از واحدهای تولیدی را از منظر دستگاه های دولتی نمی بیند، بیان کرد: این بدان معناست که سازمان گوش شنوایی برای شنیدن دغدغه های تولیدکنندگان و‌ عزم جدی برای رفع مشکلات آنها دارد.

وی با اشاره به اینکه اکر کار به کاردان سپرده شود بسیاری از چالش ها مرتفع خواهد شد، گفت: هدف سازمان بازرسی در جریان این بازدید ها این است که هم در جریان فعالیت کم و کیف واحدها قرار گیرد و هم اینکه مشکلات و چالش های موجود را مرتفع کند.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه کشور ما ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف دارد ؛ بیان کرد: بر این باوریم که با این همه ظرفیت علاوه بر رفع برخی مشکلات در داخل کشور در حوزه تولید نیز باید بازارهای هدف بسیاری را شناسایی کرد.

وی در جریان این بازدید با گزارش مسئولان و مدیران مربوطه در جریان نحوه فعالیت این واحد تولیدی قرار گرفت.

یکی از دستاوردهای این بازدید رفع مشکل مربوط به این واحد تولیدی پس از طرح آن با قائم مقام سازمان بازرسی بود که در همان محل مسئله طی تماس تلفنی از سوی دادستان و تکلیف به جهادکشاورزی پیگیری و‌ مرتفع شد.

همچنین مقرر شد مدیر این مجموعه هفته آینده به سازمان بازرسی مراجعه و چالش های موجود و‌کلان پیش رو را مطرح کند.

البته مدیر مجموعه تولیدی کاسپین طلایی چیکا این قول را به قائم مقام سازمان بازرسی داد که میزان تولید را طی شش ماهه آینده به ۳۳ درصد برساند.

مجموعه تولیدی کاسپین طلایی چیکا که بزرگترین واحد تولید تخم مرغ کشور در گنبد کاووس است، بازدید کردند.این واحد تولیدی قابلیت تولید سالانه 750 هزار تن تخم مرغ در سال را دارد، معادل 25 در صد کل تولید تخم مرغ کشور را داراست.

بنابراین گزارش، قائم مقام سازمان بازرسى کل کشور همچنین از کارخانه صنعت پروفیل در استان گلستان بازدید کرد و این اطمینان خاطر را به سرمایه گذاران دارد که بازرسى حامى تولید و سرمایه گذارى سالم و مشروع است.

در این میان مدیر مجموعه مشکلات پیش روی خود از جمله موضوع صادرات و ارزش افزوده را مطرح کرد که قائم مقام سازمان بازرسی، بازرسی استان گلستان را مامور کرد که هر چه سریعتر در خصوص پرداخت مطالبات این مجموعه ناشی از ارزش افزوده صادرات ورود کرده تا مشخص شود کجای کار لنگد می زند تا اگر نیاز به پیگیری در مرکز است، انجام شود.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور همچنین بر لزوم افزایش تولید از سوی این مجموعه تاکید کرد و مدیر مجموعه این قول را هم داد که در صورت پرداخت مطالبات علاوه بر اشتغالزایی برای ۵۰ نفر جدید نسبت به افزایش تولید هم اقدام خواهد کرد.

دکتر رحمانیان این اطمینان خاطر را به سرمایه گذاران داد ،که بازرسى حامى تولید و سرمایه گذارى سالم و مشروع است.

وی تاکید کرد؛ بازرسی استان گلستان با توجه به دستور رییس سازمان اختیار تام دارد که از واحدهای تولیدی حمایت ویژه داشته باشد.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور خطاب به تولیدکنندگان گفت: اگر هرجا مشکلی وجود دارد و دستگاه های دولتی سنگ اندازی می کنند حتما به بازرسی گزارش دهید.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی