سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/06/10 - 13:51
  • تعداد بازدید خبر : 265
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رسیدگی به درخواست‌های مردمی از سوی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دادگستری بافق

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با حضور در دادگستری شهرستان بافق، ضمن استماع مشکلات مراجعین به درخواست‌های حقوقی و قضایی آن‌ها رسیدگی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان یزد، دکتر خدائیان رییس سازمان بازرسی کل کشور به شهرستان بافق سفر و ضمن حضور در دادگستری بافق با تعدادی از مراجعان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

دکتر خدائیان ضمن استماع مشکلات قضایی مراجعان و پاسخگویی به آن‌ها، تعدادی پرونده را مورد بررسی قرار داد و در ارتباط با برخی پرونده‌ها دستورات لازم را صادر کرد. 

گفتنی است، این ملاقات‌ در راستای اجرای سیاست‌های تحولی قوه قضاییه و به منظور رفع مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مراجعین برخی از مشکلات پرونده‌های حقوقی و کیفری خود را  با رییس سازمان بازرسی کل کشور مطرح کردند و دکتر خدائیان دستوراتی را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس قوه قضائیه صبح امروز پنج‌شنبه، در رأس یک هیأت عالی رتبه قضایی وارد استان یزد شد که رئیس سازمان بازرسی کل کشور به نمایندگی از حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در بافق حضور یافت و علاوه بر دیدار مردمی، در شورای اداری و قضایی این شهرستان نیز حضور یافت.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی